-
zeeuwtje
Hallo allemaal,
Als ik typ op mijn laptop, in welk programma dan ook, verspringt de cursor steeds.
Raf wist niet wat het kon zijn: 'Misschien ga je met je handen over het trackpad heen' zeiden ze.
Oke, volgend probleem: Hoe zet je je trackpad uit?
Ik heb werkelijk overal bij Configuratiescherm gekeken.
Ik heb een Sony Vaio VGN-NS21Z.
Wat ik al geprobeerd heb:
-Op het internet las ik dat je bij Vaio Control Center de muis uit kon zetten, dit had ik niet meer omdat ik Windows 7 heb geïstalleerd en dit programma eraf was, ik heb het bij Sony Support gedownload, maar bij Muis kan je het trackpad niet uitzetten.
-Ook heb ik het programma Vaio Notebook Control geprobeerd, maar dit werkt ook niet.
-Ook heb ik gelezen dat je de driver kunt verwijderen, maar dit wil ik niet want ik wil hem ook wel weer AAN kunnen zetten.
Wie weet hoe je het trackpad moet uitzetten?
Of weet iemand een oplossing voor het cursor-verspringprobleem?
03 maart 2010 17:54
-
nickk
Heb je ´Fn´ toetsen? Zo ja -> Fn-toets + F7 (of tekentje met vinger en rechthoek)
Anders in het systeemvak (bij de klok) kijken. Anders bij apparaatbeheer trackpad uitzetten.
03 maart 2010 17:57
-
zeeuwtje
Ohja, die ben ik vergeten erbij te zetten!
Ook al geprobeerd:
-Alle FN-F... Toetsen
-Staat ook niks in het systeemvak
-Bij apperaatbeheer kan ik hem wel verwijderen, maar de optie uitzetten is disabled.
03 maart 2010 17:58
-
nickk
Je hebt wel Fn toetsen dus (die niet werken?)
Keyboard drivers herinstalleren (vanaf site fabrikant\laptop) en niet gebruiken (drivers) van WU.
03 maart 2010 18:04
-
wesel
Ik heb zelf ook een Vaio, maar ik kan mijn trackpad wel uitzetten via Vaio Control Center.
Vaio Control Center -> toetsenbord en muis -> ingebouwd aanwijsapparaat -> het vinkje weghalen bij 'inschakelen' -> toepassen.
Bij mij doet het trackpad het dan niet meer, maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou hetzelfde is.
03 maart 2010 20:07