-
bjorn1111
Hallo een tijdje geleden had ik een virus betrapt op mijn pc had mijn virusscanner enz.. mijn pc laten doorlopen en vond het virus niet (virusscanner was up to date).
Dus zag ik maar 1 oplossing wou mijn pc volledig formatteren.
dit was gebeurt want zelfs toen ik hem wou formatteren vond hij de schijf niet waar windows op moest staan.
Toen had ik de pc opnieuw opgestart en via de dvd geinstalleert windows over windows toen ging het wel.
Toen hij geformateert was had ik mijn pc drivers van laptop opnieuw geinstalleert en mijn programma`s ook.
Sinds dien doet mijn pc soms vreemd Bv START`alle programma`s staat er soms niet en andere kleine dingskes enig idee waar aan dit zou liggen
PS draai op windows 7 ultimate 32 bits.
11 maart 2010 18:16
-
nickk
Legale disk?
11 maart 2010 18:21
-
erwin_w
[b][color=red]Tjonge jonge zeg, ik heb je verhaal een aantal malen moeten lezen om het te begrijpen. Probeer je zinsopbouw eens aan te passen en maak gebruik van de correcte grammatica en interpunctie, dat leest een stuk begrijpelijker.
Mocht je OP niet binnen een uur half uur aangepast zijn dan komt er een lock op.
Edit: je hebt het iets gewijzigd maar verdient nog niet een schoonheidprijsje. Wat vind je er zelf van als je het doorleest?
Ik mis soms nog wat leestekens.[/color][/b]
11 maart 2010 18:22
-
bjorn1111
ja. dit is een legale disk.
11 maart 2010 18:30
-
nickk
[quote]dit was gebeurt want zelfs toen ik hem wou formatteren vond hij de schijf niet waar windows op moest staan.
Toen heb ik hem via de cd geinstalleert toen ging het wel toen hij geformateert was had ik mijn pc drivers van laptop opnieuw geinstalleert en mijn programma`s [/quote]
Ja, Windows upgraden bij een virus en daarna toch maar clean :P.
[quote]Sinds dien doet mijn pc soms vreemd Bv START`alle programma`s staat er soms niet en andere kleine dingskes enig idee waar aan dit zou liggen [/quote]
"Kleine dingkes", wat zijn dat nu weer ? :S
Voer anders chkdsk uit.
[offtopic]Volledig met Erwin eens, om 18:52 gaat hij anders dicht.[/offtopic]
11 maart 2010 18:35
-
erwin_w
Had je soms in eerste instantie vanuit Windows de schijf willen formatteren (denk dat ik dat uit je verhaal haal)? Nou dat gaat niet lukken.
En heb je soms Windows over Windows heen geïnstalleerd of eerst de schijf geformatteerd en daarna opnieuw geïnstalleerd?
Beste is om de pc te starten van je W7 DVD en dan je schijf te formatteren, daarna gewoon W7 helemaal 'clean' installeren.
11 maart 2010 18:35
-
bjorn1111
ja mijn excuses, dat had ik gedaan ik had de cd ingestoken en mijn pc opnieuw opgestart en hem zo terug geinstaleert over de andere windows heen.
11 maart 2010 18:39
-
nickk
[mod]Verbeter nu eerst maar eens normaal je OP voordat je dit halve topic vol met berichten plaatst. Ook de informatie die je na de OP hebt geplaatst (die belangrijk is) in je OP zetten.[/mod]
11 maart 2010 18:43
-
erwin_w
'Terug geïnstaleerd'....
Heb je je systeem hersteld, gerepareerd, fabrieksinstellingen gedaan?
Windows over Windows is nu niet echt de meest succesvolle manier omdat je 'eventuele aanwezige' virus nog steeds rond dwaald op je pc.
Gewoon een 'echte clean' installatie doen of een volledige systeemrecovery doen.
11 maart 2010 18:44
-
bjorn1111
Ok ik ga eens `een echte clean` doen en ik zal u het rapport wel melden of het is gelukt.
hartelijk bedankt voor de tips.
11 maart 2010 18:47