Probleem met skin van WinXP
maart 2010
-
mellevanhunenKan iemand mij ik het deze http://www.tweakwindows.nl/skins/visual-styles/6382/Windows-7-PDC-Theme-for-XP.html skin en nu doen bij menu start mijn programmas het niet meer?
Hé het lukt niet om de foto er van hier te plakken.
GR: melle van hunen12 maart 2010 12:40 -
nickkPrintscreen (PrtSc) toets gebruiken, daarna gewoon Windows-Toets + R, dan mspaint doen, plakken en opslaan. Niks moeilijks aan btw.
Je hebt Windows Xp?
Eigenschappen bureaublad en dan weer terug naar de oude gaan (Luna), of even kijken als je het bij een andere (soort gelijke) ook hebt.
Tevens:
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods. [/i]
Titelfix12 maart 2010 12:49 -
mellevanhunenJa ik heb XP.
Dat begrijp ik maar hoe plak ik het plaatje hier ctrl-v werk niet?
oke ik ga het wel effe proberen met andere skins.
THX: melle12 maart 2010 18:53 -
erwin_wVan een lid wordt verwacht dat deze de benodigde zaken doorleest waaronder de regels, help en de disclaimer. Als je dat gedaan had, had je ook de vraag niet hoeven te stellen hoe een afbeelding te plaatsen. Meer info hierover kan je bij de Help -> UBB-codes vinden.
Oh ja, zou je de vermeldingen GR en THX als onderschrift achterwege willen laten en als je dat toch doet, doe het dan in fatsoenlijk nederlands?12 maart 2010 19:06 -
mellevanhunenOh oke. Sorry dat wist ik niet.En ik zal het er niet meer onder zetten.
Maar het invoegen van een aflbeelding snap ik nog niet want er staat [img]www........nl[img] alleen mijn afb. staat niet op het internet. Hoe moet ik het dan doen? Ik kan het ok niet vinden bij UBB- Codes.12 maart 2010 19:13 -
erwin_wJe zal een afbeelding moeten uploaden naar een host, bv. [url]http://www.plaatjesupload.nl[/url], daar krijg je een code en deze moet je tussen de IMG en /IMG zetten.
Bijvoorbeeld:
[code][img]http://plaatjeupload.nl/blablabla[/img][/code]
Daarmee lukt het wel.12 maart 2010 19:15 -
f1r3man159hoe maakten een skin????
[mod]Als je een vraag hebt kaap dan geen topic van een ander.
Staat immers ook in de regels vermeld.
Zie hiervoor punt 3...
[quote]Het is niet toegestaan een topic te kapen door zelf een vraag te stellen en de aandacht naar jezelf toe te trekken in andermans topic.[/quote][/mod]24 maart 2010 21:10 -
nickkMet een programma ^^.
-WindowBlinds
-StyleXP
Tevens:
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods. [/i]24 maart 2010 21:17