[Opgelost] Shell32.dll verwijderd, herstellen
maart 2010
-
patjuh79Hallo beste mensen,
Ik heb een probeempje. Ik ben mijn shell.32.dll bestanden kwijt.
Dit door mijn eigen fout. Ik wilde nieuwe icons installeren en ergens is er iets fout gegaan. Het probleem is dat deze installatie automatich is gegaan na dat ik via mijn admin de opdracht heb gegeven. Nu geeft mijn computer bij de meeste programma's aan dat de shell32.dll verdwenen is. ik heb al een herstel proberen uit te voeren maar dat is ook niet helemaal gelukt. daarna kon ik in ieder geval wel weer het internet op.
Kan iemand me helpen ?
Bedankt alvast17 maart 2010 00:36 -
nickkHoi Patjuh79,
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods. [/i]
Shell32.dll staat gewoon op je installatie dvd van Windows 7 (desnoods in install.wim) en kan je via de opdrachtprompt (admin) makkelijk terug zetten:
[code]Copy path\naar\je\file\shell32.dll %windir%\system32[/code]
Waarschijnlijk moet je ook nog even het bestand 'registreren' (ook in opdrachtprompt doen):
[code]regsvr32 shell32.dll[/code]17 maart 2010 07:03 -
patjuh79[quote=140668]Het is me allemaal al gelukt..Gewoon systeemherstel op gistermiddag gezet en ik heb alles weer terug! Het was even zoeken maar het is weer gelukt. Moet alleen nog even kijken of er schade is achtergebleven. Hoop t niet! Maar zover ik kan zien werkt alles weer prima...
Bedankt wesley,
En ik zal zo mijn pro even aanvullen!!17 maart 2010 12:14 -
nickkSysteemherstel werkt inderdaad ook, mooi dat het is opgelost.
Titelfix17 maart 2010 16:14