[1 April] TweakWindows wordt...
Topic gesloten
april 2010
-
kyentei[quote=140839]
Dank voor de logische redenering. ;-) Wat al een tijdje in de agenda staat weet niemand van de normale leden, dat kan je alleen opmaken uit wat de staff zegt. Wat net zo goed weer materiaal van de 1-april grap zou kunnen zijn. Maar goed, laten we nu niet het hele topic volspammen. Er zijn maar 2 opties: Dit is waar, en TweakWindows.nl had dit jaar geen 1-april grap. óf er komt geen Linux / Mac OSx sectie, leden gaan weer weg, en TweakWindows.nl had een 1-april grap ;-)01 april 2010 20:49 -
nickkKlopt Kyentei, onze 'mentalist' is ook weer actief.
[offtopic]Bedankt Kyentei voor het aanpassen van het nieuwsbericht =D[/offtopic]01 april 2010 20:50 -
kyentei[offtopic]@Wesleysneijder: You're most welcome. :-)[/offtopic]01 april 2010 20:53
-
flevoduckieCydia!
01 april 2010 21:43 -
erwin_wBeste leden,
Nu wordt het tijd om een officieel bericht achter te laten in dit topic.
In het begin was het nog stilletjes maar na verloop van tijd werd het wel een beetje duidelijker (Kyentei, ik had wel verwacht dat je het door zou hebben, welkom terug)
Het was in eerste instantie bedoelt als 1 april-grap maar ook hier zien we wel zeer positieve reacties verschijnen wat ons als Crew toch echt aan het denken heeft gezet.
(Toch wel handig om eens zo iets te plaatsen)
We hebben even snel wat onderling overlegt en het idee wat we eigenlijk als grap hadden bedoelt staat nu wel op het punt om goed bespreekbaar te maken om onderdeel te kunnen gaan worden van TweakWindows. Stel...het zou gebeuren dat zal nog steeds Windows de hoofd-categorie blijven en de andere OS-en als sub-categorie gaan dienen.
Hoe het precies zal gaan worden zal eerst goed besproken moeten worden onder de Crew-leden en het eventueel aanstellen van personen die geschikt zouden kunnen zijn om deze categorie tot zich te nemen zal ook worden besproken.
Ik denk wel dat jullie hiervan t.z.t. op de hoogte zullen worden gehouden.
Indien jullie nog reacties hierop willen toevoegen dan staat dat vrij, het topic zal daarom nog wel open blijven.
PS. helaas zal het aanmeldformulier niet geplaatst gaan worden, dat is nu wel duidelijk geworden lijkt mij.01 april 2010 23:16 -
kyentei@Erwin_w: Jammer hoor. Ik weet namelijk niet voor hoeverre die "Welkom terug" nu moet gelden. Ik val redelijk snel in slaap als ik kijk naar de topics hier. Aangezien alles over Windows gaat en vroeger topics over Linux al eens verwijderd zijn voel ik mij nog steeds niet helemaal thuis. Dus of van een 'Welkom terug' te spreken valt weet ik niet.
Als er hulp nodig is wat betreft Linux of eventuele Security (Ook linux uiteraard) dan hoor ik dat graag. M'n huidige E-mail adres zit in je inbox, Erwin_w.
See you in a few weeks! :-)01 april 2010 23:57 -
xdaanxIk had een Linux + Mac OS X categorie erg fijn gevonden...02 april 2010 11:49
-
nickkInmiddels al 3 april dus dit topic gaat dicht.
Als de support er komt voor Linux/Mac OS X horen jullie het z.s.m. (met alle info die daar dan bij komt kijken).
[mod]Topic Lock[/mod]03 april 2010 11:36