lijkt mij een goede keuze.
zou wel wat plugins installeren.
kun je vinden op google.
dan kun je echt ALLE sites bekijken.
ps*ditbenik: je postvak in is vol
kan je geen prive berichten sturen.
04 mei 2010 11:16
yoshi
Voor Firefox is het inderdaad wel leuk dat je zoveel mogelijkheden hebt om je browser te personaliseren, als 'stijltekort' een weerlegging is op Fifrefox...
Met Personas kunt u namelijk uw hele browser-skin zelf maken of kiezen uit een uitgebreidde gallerij.
Ikzelf gebruik Firefox omdat die volgens mij, ook met de tunnelling tweak en geoptimaliseerd met de essentiële add-ons, de snelste en meest gebruikersvriendelijke browser is .
Naast Firefox is Google Chrome of een veiligere variant hiervan SRWARE Iron wel goed... Maar bij de gewoone Google Chrome maak ik mij toch zorgen om mijn eigen privacy aangezien dat Google al zo graag zoveel mogelijk van zijn bezoekers te weten komt voor hun 'research'.
Internet Explorer is optimaal voor het gewone surfen, heb je een krachtigere browser nodig voor bv. zware Java spelletjes zoals Runescape of als je een echte multi-tasker bent met 20 tabbladden terzelfdertijd open, dan zou ik ook voor Firefox gaan wegens de add-ons...
Conclusie: Firefox zeer gebruiksvriendelijk, aanpasbaar, veilig en snel. Dus wat mij betreft de beste browser.
05 mei 2010 00:23
ditbenik
Yoshi , ik heb wel eens gehoord dat ze keihard neppen met de downloads van firefox.. Of kan ik maar beter Nintine gebruiken voor de download??
05 mei 2010 09:25
daniel518
via de mozilla firefox website kun je de normale versie downloaden.
en het is 100% virus vrij.
op deze site
05 mei 2010 11:18
erwin_w
[quote=141311]
Je hebt wel eens gehoord...heb je dit zelf al eens ondervonden?
Er wordt vaker wel wat gezegd maar wie zegt dat dat geen onzin is of ga je er altijd maar van uit dat wat een ander zegt ook de waarheid is?
Als je applicaties gewoon van de officiële websites download kan er zeker niets mis gaan, als je gaat downloaden via niet-officiële website dan kan je wachten op foutieve downloads.
05 mei 2010 14:53
flevoduckie
Ach, alle browsers doen eigenlijk allemaal 't zelfde: internetten! Ikzelf gebruik gewoon internet explorer, voldoet voormij prima en met wat simpele register tweaks is ie net zosnel als Opera ;).
05 mei 2010 19:51
louwrens
[quote=141340]
Maar niet zo veilig :P
05 mei 2010 21:47
ditbenik
[quote=141315]
Ik keek is op NU.NL .Het was zo: Een uitgebreide versie van firefox 3.5! Maar er was al een 3.6 . Dus als ie nou als 3.6 staat en het is die geinfecteerde 3.5 , ben ik de pineut.