Op Win 7 enterprise is ontspanning niet per default geinstalleerd(blijkbaar) Ik heb volgende stappen gedaan start -> configuratiescherm -> Programma's -> onderdelen in of uit schakelen. Maar na het inschakelen en na heropstarten zoals gevraagd zie ik in start -> alle programma's wel degelijk de ontspanning met bij voorbeeld solitair, maar als ik die opstart gaat Win7 enkele seconden buzy maar verder gebeurt er niet meer
Ja legale Windows
prestaties is 3,2 , er wordt minimum 3 gevraagd dacht ik
logboek? Dat zoek ik op
13 mei 2010 20:59
nickk
Eventvwr
----
Vereist: 1.0
Aanbevolen: 2.0
13 mei 2010 21:00
aime44
in logboek laatste 24 u , 14 errors maar ik zie daar niets tussen waar ik veel van begrijp
Kernel processor power 1 fout
volmgr 2 fout
printservice 2 fout
printservice 2 fout (twee maal vermeld
resoursePublishing 1
service control manager 1
service control manager 1
service control manager 1 drie maal dus vermeld
security SPP 1
Windows Media Player network sharing 2
13 mei 2010 21:25
nickk
Zou je een screen willen maken van Toepassingen/Systeem?
Je hebt ook de laatste drivers voor je videokaart?
13 mei 2010 21:49
aime44
Laatste driver Nvidia card is geinstalleerd.
Ik heb wel een belangrijke informatie vergeten te geven : Na het inschakelen van ontspanning krijg ik de boodschap Er is een fout opgetreden, niet alle onderdelen zijn gewijzigd. Ik probeer nu deze screensave bij te voegen maar dat lukt me niet. Hoe kan ik dat?
14 mei 2010 14:54
nickk
Plaatje uploaden bij bijv. plaatjesupload en de link posten.
Verwijder bij "programma's inschakelen" het onderdeel ontspanning en installeer het daarna weer opnieuw, lukt dat?
14 mei 2010 15:00
thecruciator
OK.
Als je even hier klikt, kom je op MegaUpload terecht.
Download het bestand, pak het uit naar een locatie en nu heb je alle orginele games! Veel plezier! (Er staat XP, maar het is ook compatibel met Windows 7.) Edit: Ik heb hetzelfde probleem gehad net zoals jij, aleen met deze games gebeurt dit niet.
14 mei 2010 15:07
nickk
Je begrijpt het vast niet thecruciator, maar in Win7 staan de games (ontspanning) standaard uitgeschakeld en tijdens het installeren (inschakelen) van de games gaat het mis. Jij bied "Windows Vista games for XP" aan ...
Dat zijn dus niet de (originele) games van Windows 7