-
diiabl0
Beste TW'ers.
Ik heb een tijdje geleden Windows Live Mail geinstaleerd om het te proberen. Maar ik vind het niet fijn werken. En als ik nou naar Start->Configuratiescherm->Programma's & Onderdelen ga. Dan klik ik op Windows Live Essentials voor Windows Live Mail te verwijderen. Maar dan gebeurt er niks. Nou had ik op internet wel meerderen mensen gevonden die het zelfde probleem hadden. Maar niemand had een oplossing. Zijn er hier meschien mensen met het zelfde probleem en eventueel een oplossing? Hoop het!
Alaricity
17 juni 2010 17:34
-
nickk
Bedoel je "Windows Live Essentials 4"?
17 juni 2010 17:36
-
diiabl0
Uhm, bij Programma's & Onderdelen staat bij Productversie 14.0.80890.0726
17 juni 2010 18:23
-
pctweaker
Dat is Windows Live Essentials 2009/wave 3, maar eh, wat bedoel je met: 'Maar dan gebeurt er niks.'?
18 juni 2010 07:38
-
sonnyboy772
probeer eens met revo uninstaller?
18 juni 2010 15:32
-
wesel
Probeer zoals Sonnyboy772 al zegt even Revo Uninstaller, en zo nodig de 'Jachtmodus' daarvan
De jachtmodus gebruiken:
- Klik op 'Jachtmodus' in het scherm bij Revo Uninstaller
- Het scherm zal verdwijnen en een 'richtpunt' zal verschijnen op het beeld.
- Sleep dit richtpunt op een snelkoppeling (is die er niet? Maak er dan een ;) )
- Dan zal het scherm verschijnen dat Revo Uninstaller bestanden en mappen gaat zoeken
- Als dit is gebeurt krijg je een lijstje met alle bestanden en dergelijke die daarbij horen, klik op: 'alles selecteren' en daarna op 'verwijderen'.
Dan zal alles verwijderd zijn(als het goed is)
18 juni 2010 18:08