Windows 7 Look
augustus 2010
-
blip456hey,
ik heb niet echt een probleem, maar weet iemand (een) goede site(s) waar ik programma's of tips kan vinden om mijn Windows 7 er aantrekkelijker te doen uitzien (dan omvat ik: logon screen, iconen, thema, wallpaper, en eventuele leuke tools zoals RocketDock, ...)
Persoonlijk wil ik dit zou dicht mogelijk proberen te benaderen.
Voor mijn desktop gebruik ik bumptop.
ps: ik heb gezocht naar een transformation pack, maar deze ligt nog dicht tegen de gewone windows 704 augustus 2010 20:01 -
nickkO, het Copenhagen Concept ...
Ik zou zeggen, kijk op deviantart.04 augustus 2010 20:03 -
blip456ja bedankt hier vindt ik al enkele dingen.
spijtig at de coole dingen altijd images zijn:
- hier
- hier
- hier
- hier
04 augustus 2010 20:16 -
louwrensDownload links staan in de beschrijving?04 augustus 2010 20:19
-
blip456ja meestal wel, maar niet in deze dat ik aangeef.04 augustus 2010 20:40
-
erwin_wTja, je kijkt dan ook bij de verkeerde categorie.
Jij bekijkt alles bij 'Designs & Interfaces / Application Interfaces' maar je moet gaan kijken/zoeken bij 'Customization / Skins'
Daar kan je ze wel downloaden.
En anders kan je altijd nog een bericht sturen naar de poster van de afbeelding die jij mooi vind of je leest even de reviews door, misschien dat daar iets van een link in staat.04 augustus 2010 21:57 -
blip456oke bedankt, hebben jullie zelf ook geen thema's of progs?
gebruik nu 360 desktop, circledok, talisman 305 augustus 2010 14:35 -
erwin_wHeb je wel eens verder op TW gekeken en gezocht, er is meer dan alleen dit forum te vinden.
Ik zou zeggen, neem de tijd eens en gebruik de zoekfunctie eens of kies één van de categorieën op deze pagina.
Op TW zijn thema's en apps te vinden maar je moet er wel wat voor doen.05 augustus 2010 14:56 -
blip456oke heb wat gevonden via devianArt en google.
[img]http://www.imagespray.nl/shared/mutewykd.jpg [/img]
zo wat vinden jullie ervan? Het is nog erg basic, maar hebben jullie soms nog enkele ideeën dat ik kan gebruiken?
[mod]Hiermee kun je voortaan beter in het bureaublad-topic terecht![/mod]08 augustus 2010 22:56