ik zit met een vervelend probleem, ik heb via CMD een wachtwoord op mijn account gezet, het probleem is nu dat ik niet weet wat het wachtwoord was.
wat heb ik al geprobeert:
- zoeken en proberen welk wachtwoord het was
- veilige modus en proberen naar admin te gaan maar ik kon geen admin user vinden
- systeemherstel is niet mogelijk want ik moet mij aanmelden
Ik heb een windows 7 Home Premium
[size=0][color=white]PLEASE HELP MIJ!!!!!![/color][/size]
[mod]Niet nodig die Caps. ... [/mod]
03 september 2010 12:57
nickk
Admin is ook disabled in Vista/7 ...
Gewoon Hirens Boot CD downloaden, branden op cd/dvd/usb en Password verwijderen :).
03 september 2010 13:35
blip456
oke (sorry van die caps lock), maar ik ben juist bezig met ophcrack 2.3.1 vista live cd. deze start op enzo en is nu aant processen om mijn w8woord te ontdekken, maar ik maak mij "zorgen" over het feit dat dit VISTA live is en geen 7 live of zo. maakt dit veel uit of zal dit ook werken (proces is gedaan en het wachtwoord is "not found")
bedankt voor de reply
03 september 2010 13:55
nickk
Waarom ontdekken als je direct kan verwijderen met Hirens. Binnen 5 sec heb ik het wachtwoord van de pc af ...
03 september 2010 14:03
blip456
klein vraagje moet de usb leeg zijn om de iso te booten?? maar wanneer hirens het wachtwoord heeft verwijdert moet ik dan bij de login gewoon leeg laten en meteen enter??
kun je anders een kleine tutorial geven??
"kun je een link geven om dit te downloaden want de mijne is geen iso
Zou ook kunnen op een USB die niet leeg is, wel ff bootsector toevoegen :).
03 september 2010 14:50
blip456
oke ik heb dit gedaan maar ik moet vanalles doen kun je niet een beetje uitleg geven??
ik moet waarschijnlijk offline password changer gebruiken
maar nadien "What is the path to the registry directory?" daar zir ik vast
03 september 2010 14:54
nickk
Offline NT Password Changer 2010-06-27
Die zoekt als het goed is naar een SAM file ..
03 september 2010 14:57
blip456
dus gebeurt alles automatisch? want nu stopt ie en vraagt mij iets te selecteren: candidate windows partitions: 1= 100 mb boot
2= 300 000mb boot
en dan please select partition by number
03 september 2010 15:00
nickk
Wut? Bestaat er in die Hirens geen active password changer meer ... ? (ipv. van Offline NT Password ...)