Hallo, mijn laptop toetsenbord is erg traag. Wanneer ik iets typ komt het niet altijd tevoorschijn. Het lijkt op een ''soort'' van lag. Ik heb mijn laptop al geformatteerd, maar het is nog steeds zo. Ik kan niet snel meer typen, want dan maak ik erg vee typfouten. Wanneer ik een toetsenbord erin plug is het probleem weg. Ik gebruik als OS Windows 7 Home Premium 64 bit. Kent iemand dit probleem? Alvast bedankt!
29 september 2010 20:56
leviathan
Is je laptop recentelijk beschadigd o.i.d.? Het klinkt alsof de connector van je toetsenbord niet goed contact maakt met de rest zodat soms de signalen niet aankomen. Het is mogelijk om dit zelf te controleren, maar daarvoor moet de laptop wel ver uit mekaar. Wellicht is het wat makkelijker om dit bij de fabrikant te laten doen als er nog garantie op zit.
Het zal waarschijnlijk niet aan het OS liggen, maar Windows XP Home Premium x64 bestaat niet. Bedoelde je misschien Windows 7?
30 september 2010 13:15
danox!
[quote=142415] Sorry Leviathan, ik bedoel inderdaad Windows 7. Ik heb op forums gezocht en er zijn veel mee mensen met dit probleem. Een BIOS update heeft ook al niet geholpen..
Op de Toshiba website forums zag ik dat er veel meer mensen met hetzelfde probleem zijn. Er zijn oplossingen zoals o.a. de batterij eruit te halen voor een paar seconden/minuten en vervolgens terug te plaatsen. Dit heb ik ook al gedaan, maar niet echt een succes.. Ook heb ik al een BIOS update gedaan, maar ook geen succes.
01 oktober 2010 13:55
thecruciator
Nou hier gaan we.
Start.
Configuratiescherm > Klassieke weergave.
Toetsbord.
Kies tab > Snelheid.
Herhaalvertraging: Helemaal tot value 100. (Kort)
Herhaalsnelheid: Helemaal tot value 100 (Kort)
Knippersnelheid van de aanwijzer: Value: 0 (Geen)
Ik hoop dat dit geholpen heeft.
Houdoe!
11 oktober 2010 19:36
danox!
[quote=142480]
Bedankt, maar dit heeft er niets mee te maken, aangezien het waarschijnlijk een hardware fout is, omdat er op de Toshiba forums over hetzelfde probleem geklaagt wordt, met dezelfde laptop. Wanneer de accu er even uit wordt gehaald en vervolgens weer wordt teruggeplaatst is het probleem verholpen, maar komt het naar enkele dagen weer terug. Deze fout ligt bij Toshiba zelf.
maar ik zocht op internet voor een oplossing, voor het probleem maar heb nog niks kunnnen vinden. ik heb exact de zelfde laptop. misschien ga ik maar eens toshiba bellen of mailen. moet wel eerlijk zeggen heb r een tijdje geen last van gehad , en nu in eenkeer wel weer, maar het was er vanaf het begin.
01 november 2010 00:40
davejeremey94
Hallo,
Ik heb ook een account gemaakt, ik heb zelf de L670-15c laptop van Toshiba (augustus 2010) en ik heb dit probleem ook. Als ik bijv. een toets indruk dan komt ie soms niet in beeld en soms dubbel. Erg vervelend, omdat ik veel voor school moet typen.
09 november 2010 22:03
louwrens
Hmm, Toshiba bellen. Hardwarematig of softwarematig probleem zo te zien. Er zijn volgens jou op de Toshiba fora ook veel mensen die het hebben. Tobo hoort gewoon gelijk te reageren.