-
ranonkel
Windows 7 64bit, beschrijft DVD+RW eenmalig! Ook bij een externe DVDRW drive. Indien de laatste is aangesloten op mijn Vista laptop, werkt het zonder problemen. Het maakt daarbij niet uit of de externe drive via USB of Firewire wordt aangesloten. Het lijkt er dus op dat het om een instelling in W7 gaat. Wie weet raad?
02 oktober 2010 15:38
-
erwin_w
Vraagjes:
1. Legale versie van Windows 7?
2. Welk brandprogramma gebruik je?
3. Welke type/merk schijfjes?
4. Al andere merken geprobeerd?
Standaard zou de instellingen in Windows al goed moeten staan.
Is er geen instelling waarbij staat dat deze de cd/dvd moet finaliseren na het brandproces?
02 oktober 2010 17:18
-
ranonkel
Bedankt voor uw reactie.
1. Het is een zeer legale w7 64 bit pro.
2. CDburner XP, DVDFab en nog een aantal andere die ik geprobeerd heb en daarna verwijderd. Zoals Ashampoo Burning Studio 10.
3. Diverse merken o.m. Datawrite, Philips, Traxdata en Memorex.
4. Zie 3.
Een instelling voor finaliseren heb ik in geen van de brand programma's kunnen vinden. Maar zoals aangegeven doen deze schijfjes het prima op mijn laptop. Op mijn desktop machine kan ik een maagdelijke DVD+RW eenmalig branden en daarna niet meer en ook wissen gaat niet. Bij de eigenschappen van het brand-station wordt aangegeven : Gebruikt: 0 bytes en Beschikbaar: 0 bytes. Voor mij zeer raadselachtig. Misschien helpt verwijderen uit de hardware en W7 laten proberen het ding opnieuw te vinden????
03 oktober 2010 10:08