srostuff
(Ik heb dit al es gepost op een ander forum alleen daar nu al 5 dagen niks meer van gehoord)
Sinds ik laatst windows 7 opnieuw heb geïnstalleerd lijkt het of het gedeelte "Mijn thema's" dat boven "Aero-thema's"niet meer word gebruikt.
In plaats daarvan maakt windows tijdelijke thema's aan onder het kopje "Geïnstalleerde thema's" wat weer onder "Aero-thema's" komt te staan.
Het probleem is dat je onder dat kopje tijdelijke thema's niet kan opslaan en niet meerdere thema's aanmaken.
Ik heb al geprobeerd om in C:\Windows\Resources het mapje "My themes" aan te maken en daar thema's in te zetten en dat lukt Windows zag ze alleen zet die deze thema's onder het kopje "geïnstalleerde thema's" nu zou ik natuurlijk op die manier thema's kunnen maken en dan kan ik dus wel meerdere thema's maken, maar ik hoop dat er een oplossing is zodat het op de normale manier kan. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, want op een ander forum lukte het dus niet :S...
Beveiliging: Windows Firewall en Defender staan uit en als vervanging heb ik Bullguard. Verder ben ik gewoon Admin op de pc.
19 oktober 2010 21:03