Account verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb een raar probleem sinds vandaag in Windows 7. Het lijkt wel of de notificatiegeluiden bij het verwijderen van iets en de uitroepteken-venstertjes worden onderdrukt als het ware. De instellingen van de systeemgeluiden staan allemaal op 'Windows standaard' dus hier is niets aan veranderd en ook werken de geluiden om welke het gaat gewoon normaal als ik klik op 'voorbeeld' in het windows systeemgeluid venster. Om de een of andere manier wordt in windows dus onderdrukt dat deze geluiden, welke wel goed en op standaard staan ingesteld, worden afgespeeld bij een notificatie. Alle andere geluiden werken gewoon. Ik ben best een ervaren tweaker op het gebied van systeemgeluiden (al heb ik op deze windows niets getweakt kwa geluiden), maar zelfs ik kon nergens achterhalen wat het was.
Weet iemand of er ergens zulke opties in windows zijn of wat een oorzaak hiervan kan zijn? Ik kan geen bruikbare informatie op google hierover vinden, alleen maar dat ik mijn .wav windows geluiden moet nakijken en het standaard geluidsschema moet instellen, maar dit is allang van toepassing.
Alvast bedankt.
09 november 2010 14:48