nieuwsbrief
november 2010
-
urbainwaarom geen nieuwsbrief of rssfeeds van deze site ?
ik denk dat dit wel eens handig zou kunnen zijn om snel nieuwtjes of oplossingen in je mailbox te kunnen ontvangen , daarenboven heb je sneller contact met deze site.
wat denken jullie ervan ?
---------------
oei ik had te laat bemerkt dat er toch feeds aanwezig zijn maar het neemt niet weg dat het misschien ook met een nieuwsbrief zou kunnen gerealiseerd worden.
[mod]Topic samengevoegd[/mod]17 november 2010 21:47 -
Account verwijderdGoed idee, maar wat denk ik vooral belangrijker is op deze site: dat het nieuws wat meer up-to-date blijft en er wat meer nieuws berichten worden toegevoegd. De laatste dateerd alweer van een paar maanden geleden.....18 november 2010 11:59
-
urbainik heb hier dus wat voor ......
ik heb een rssfeeds genomen en nu komen die met honderden binnen,ieder onderwerp verschijnt zo een 11 keer en ik moet die telmkens wegklikken, maar das niet alles ze komen gewoon terug .
nu heb ik dus die feeds verwijderd uit mijn outlook en toch blijven die binnenkomen.
is er iets fout met jullie feeds ?
hoe kan ik dit alles toch stopzetten ?18 november 2010 20:19 -
erwin_wDeze vraag zal richting Rax gestuurd moeten worden, hij is dé persoon die deze website maakt en beheerd. Misschien dat Rax even kan inspringen m.b.t. een antwoord/oplossing?
Wat betreft een nieuwsbrief, voorlopig zie ik zelf hier geen meerwaarde van want noem eens een paar voorbeelden wat hierin zou moeten staan?
Ik begrijp als je een vereniging, stichting o.i.d. bent dan wil je je leden informeren over nieuwtjes, bijzonderheden en noem maar op. Op dit moment gebeurt dat op de site zelf en zoals je al aangaf, dat kan je via een RSS uitlezen.
Wiki Nieuwsbrief
Misschien dat een nieuwsbrief wel iets is voor de toekomst, wie weet.
Wat betreft de nieuwsberichten, helaas constateren wij ook dat er weinig activiteiten zijn m.b.t. het plaatsen van nieuwsberichten. Deze functie van het plaatsen is niet alleen voor de Crew beschikbaar maar ook voor elk lid. Gezamelijk kunnen we dit wel wat actiever houden.19 november 2010 10:24 -
urbainik heb de oplossing gevonden voor het verwijderen van de rssfeeds , het gaat via IE je hebt favorieten en rssfeeds en daar kon ik dus die feeds verwijderen.
best wel jammer want nu moet ik terug naar de site gaan om het laatste ( ! ) nieuws te kunnen lezen.
op die manier is een nieuwsbrief handiger en alle leden krijgen die in hun mailbox.
zo kan je op gepaste tijd ook de leden aanmoedigen om eens wat meer actiever te zijn.
moet wel zeggen dat nieuwtjes wat het ook is eigendom blijven van de uitgever en dat je dit niet zomaar kan plaatsen op deze site, misschien is dat wel de oorzaak dat er zo wienig nieuws van de leden binnenkomt.19 november 2010 20:50 -
erwin_wDaar zijn al meer discussies over geweest m.b.t. het auteursrecht op een artikel.
Daarvoor hebben wij destijds ook aangegeven dat wij het nog steeds aanmoedigen om berichten te maken maar stel deze dan in eigen woorden op. Dus geen 1:1 kopie van het daadwerkelijke bericht.
Op deze manier gaan wij niet tegen de auteursrechten in en blijven de nieuwtjes ook up-to-date.
Ik denk dat veel leden afgeschrikt zijn door het item auteursrecht maar dat is niet nodig zolang men de berichten in eigen woorden opschrijft.
Hiermee is dat 'euvel' de wereld uitgeholpen maar men moet wel wat inzet tonen om zelf wat te gaan schrijven en volgens mij hebben weinig personen daar echt zin in of nemen de moeite daar niet voor maar het is helaas niet anders. TweakWindows is ook door de leden up-to-date te houden. Dit geldt trouwens ook voor afbeeldingen die geplaatst worden, ook deze mogen niet 1:1 vanaf de originele site gelinkt worden. Hiervoor dient de afbeelding dus op bv. plaatjesupload.nl geplaatst te worden.
Wat betreft de auteursrechten, zoek even hier op TW want wij als Crew zijn daar al druk bezig mee geweest waarbij er veel duidelijk is geworden en hebben dit ook verwoord naar de leden toe.
Ik heb even het item opgezocht Auteursrecht TweakWindows
Ik hoop dat deze uitleg een stuk duidelijkheid met zich meebrengt.20 november 2010 13:05 -
Account verwijderdAls je echt veel laatste nieuws op dit gebied in je mailbox of rss reader wilt ontvangen zou je beter naar techzine.net ect. kunnen kijken en je daar abboneren op hun rss feed of nieuwsbrief. Niet lullig bedoeld voor TW, maar denk dat jullie het allemaal wel snappen.
Dit forum is niet actief genoeg voor dagelijks geupdate nieuws, daar gaat veel tijd in zitten ivm copyright.23 november 2010 11:13