Nu we het nieuwe jaar tegemoet gaan is het misschien een leuk idee om eens jullie ideeën / suggesties e.d. in dit topic te verzamelen.
Wij kunnen dan eens gaan bekijken en overleggen welke items we misschien wel eens mee kunnen nemen in de nieuwe lay-out van TweakWindows.
Het is natuurlijk niet vanzelfsprekend dat alle ingezonden punten ook daadwerkelijk worden doorgevoerd, het navragen van wat wij er mee gaan doen heeft dan ook even geen nut en deze vragen zullen ook niet beantwoord gaan worden.
Dit topic is in principe gestart n.a.v. de suggestie van Jensen, op deze manier kunnen wij meer input krijgen van de leden met wat jullie graag zouden willen zien.
Heb je een idee verduidelijk dit dan op een goed manier, eventueel voorzien van plaatjes, omschrijving en/of voorbeeld.
Dit maakt het er voor ons en zeker voor Rax duidelijk.
Voordat je iets plaatst lees dan eerst even dit topic door zodat je niet een dubbel idee geeft, we zullen trachten om op een gegeven moment een verzameling te maken van de ideeën in het openingsbericht.
Dus laat maar eens zien wat jullie graag hier op TweakWindows willen zien en wat niet (kan ook natuurlijk), wij staan er in ieder geval voor open.
Reeds gegeven suggesties/ideeën:
[list]
- Duidelijkheid/overzichtelijkheid aantal topics - Blip456
- Adverteren m.b.t. TweakWindows - Zone
- HTML5.0 + Browserondersteuning voor IE9/GC8+/FF4.0 - Wesleysneider
- Sorteren / selecteren van wallpapers - Mzq9300
- Uploaden van video's - Jensen ...
- Mobiele site - Louwrens
- Verbeterde zoekfunctie - Pctweaker
- Een verbeterde sorteer functie - Pctweaker
- Een of andere chat (optimeel) - Pctweaker
- Andere emoticons - Pctweaker
- Kopiëren en plakken functie bij reacties verbeteren - Pctweaker
[/list]
31 december 2010 13:04
blip456
Hey,
Een idee waar ik al eventjes mee zit is om een groter overzicht te hebben van alle posts die op de site zijn gezet.
Nu is dit nog zo:
[img]http://www.imagespray.nl/shared/mqpvyrls.png[/img]
met enkel de 4 actievste items die te zien zijn op de startpagina.
Maar misschien is het mogelijk om dit te veranderen door te werken met pagina nummering, zodat je sneller naar een post kan navigeren die juist uit nieuwe berichten lijst staat.
Het is misschien niet zo duidelijk dus als er dingen zijn die je niet begrijpt vraag maar eens uitleg
31 december 2010 13:28
zone
Geen idee voor de lay-out maar wel voor de website.
Is het niet een idee om samen met een nieuwe lay-out wat proberen om de site te adverteren?
Ik zit hier reeds lang op TW en het is me opgevallen dat heel wat mensen reeds weg zijn en er veel minder activiteit is dan vroeger.
31 december 2010 16:55
nickk
HTML5.0 + Browserondersteuning voor IE9/GC8+/FF4.0
Wallpapers kunnen sorteren op resolutie, populariteit enz. Dat zou fijn zijn.
01 januari 2011 10:59
jensen
reacties en post leuk vinden net zoals op facebook... ik vind dat een goed inittiatief
en video's plaatsen (maar uit beveiliging, moet je dan al 48 uur actief zijn op tw)
02 januari 2011 03:42
xdaanx
1. Een layout die er wat moderner uitziet (deze stamt namelijk nog uit het stokoude Vista-tijdperk)
2. Veeeel meer updates, er is al in geen tijden meer nieuws geplaatst of tweaks. Echt een beetje een dooie boel hier geworden, daarom kom ik hier ook bijna nooit meer.
02 januari 2011 15:08
louwrens
Mobiele site?
02 januari 2011 15:33
erwin_w
[quote=142865]
Zoals al eerder is aangegeven zijn er al diverse ontwikkelingen aan de gang m.b.t. de layout van TweakWindows maar verwacht niet dat dit binnen enkele weken voor elkaar is, hier gaat aardig wat tijd in zitten voor Rax en ook hij heeft zijn eigen werkzaamheden te doen. En m.b.t. je tweede item, updates is niet alleen afhankelijk van de input van de Crew maar zeker ook door alle leden.
Iedereen staat vrij om uploads te plaatsen m.b.t. afbeeldingen, tweaks en nieuws maar schroom niet om zelf ook wat actie hierop te ondernemen om de boel wat op te laten bloeien, dit kan en mag niet alleen afhankelijk zijn van de Crew want dat is de opzet van TweakWindows ook niet. Input van leden wordt hier ten alle tijden gewaardeerd en je kan zeker zelf ook een steentje bijdragen.
Je zal zien dat 'de dooie boel' weer zal veranderen in een actief forum. Dus wat initiatief tonen mag gerust hier.
02 januari 2011 21:42
wendie2010
[img]waarom maken julie dit niet op groot beeld en echt een menu balk eronder en mijn documentenz??????[/img
09 januari 2011 11:19
erwin_w
[quote=142890]
Zou je dit even kunnen verduidelijken met bv. een afbeelding want ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt?
09 januari 2011 11:51
pctweaker
- De zoekfunctie zou wel anders kunnen, het is vervelend als een zoekterm typt dat hij dan automatisch gaat zoeken. Op Enter drukken is niet zo lastig
- Een verbeterde sorteer functie
- Een of andere chat (optimeel)
- Andere emoticons
- Kopiëren en plakken functie bij reacties verbeteren
09 januari 2011 19:25
blip456
Die chat functie vind ik ook een zeer goed idee, zo kan je immers een klein probleempje snel oplossen door het aan de mensen te vragen die online zijn. Maar ik zou er dan wel een block functie insteken (2 eigenlijk: 1 tijdelijke en 1 permanente voor als iemand het leuk vindt om ja altijd te spammen als je online bent)