-
thomazz
Hallo,
Ik heb een tv-kaart in mijn computer zitten. Ik kreeg net een melding dat ik het stuurprogramma opnieuw moet installeren. Dat heb ik geprobeerd via de wizard van Windows XP Professional, maar dat werkte niet, daarna heb ik het met de wizard op de cd-rom geprobeerd. Werkt ook niet, weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb een Instant TV PCI tv kaart.
Alvast bedankt.
27 november 2005 19:19
-
greywolf
probeer via de site van de fabrikant
27 november 2005 19:46
-
thomazz
Ik heb mijn tv-kaart er nu opnieuw eruit gehaald en hem er weer ingezet, maar als ik dat doe start de comp helemaal niet meer op. Hoe komt dit? Kortsluiting ofsow?
29 november 2005 15:21
-
styloco
ehm het kan komen doordat je pc kaart niet goed er in zit, het kan komen doordat die kaart te veel voltage eist, waardoor nix meer het doet.
misschien kan je proberen om in een andere account de kaart te installeren en in een andere map.
is de cd niet beschadigt? ligt het aan de software of aan je windows? wat denk je?
29 november 2005 15:44
-
pcfreaky
dit heb ik ook eens gehad (niet dat laatste) ik had de pci kaart er niet goed inzitten terwijl ik dacht van wel omdat hij ook dicht ging met de schroefjes en gewoon opstarte maar toen kreeg ik een fout met hardware onderzoeken en toen had ik nog maar eens gekeken er naar en goed aan gedrukt kan je anders precies aan geven welke kaart je hebt ?
29 november 2005 15:48
-
thomazz
Het gekke is dat hijk het wel heeft gedaan. maar Bedoel je hoe hij heet? Instant TV PCI kaart, maar mijn pc starte helemaal niet meer op, ik ga het nu ff opnieuw proberen.
29 november 2005 16:05
-
ali
volgens mij moet je niet dmv een wizard doen :p je moet bij apparaatbeheer kijken en daar die vraagtekentjes "goedmaken:
Als dat klaar is moet je bijv. home cinema downloaden.
29 november 2005 16:36
-
thomazz
ik heb hem er nou in gedaan en de comp start weer op, maar ik kan de tv-kaart niet installeren ik stop de installatie-cd die erbij zat erin en dan zegt tie dat hij niet geinstaleerd kan worden, daarna heb ik het geprobeerd doormiddel apperaatbeheer, en dat werkt ook niet. Als ik kijk naar de eigenschappen van de hardware en dan het subvenster bronnen open, staat er: dit apparaat gebruikt geen bronnen omdat het niet correct werkt.
29 november 2005 16:45