-
diiabl0
Beste TW'ers!
Mijn schoonvader die heeft laatst Windows 7 geinstalleerd op zijn computer. Alles werkt perfect behalve op een bepaald moment. Als hij in zijn verkenner naar zijn computer gaat en rechtermuisknop doet op een stationsletter bijv. J/K (zijn 2 interne harddisks waarvan een schijf 1,5 TB en de andere 500GB. Ik heb gegoogled naar eigenschappen en instellingen enz. En heb wat dingen gevonden maar tot nu toe heeft nog niks gewerkt. Ik hoopte dat jullie mij meschien konden helpen. Als jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het wel!
Bedankt!
10 januari 2011 13:40
-
erwin_w
Beste Diiablo,
Ik heb even je verhaal twee maal moeten lezen om wat duidelijkheid te krijgen want de grammatica is niet 'je van het'. Probeer je verhaal even wat duidelijker op te stellen graag.
Vraag: is het legale versie van Windows 7?
10 januari 2011 15:04
-
louwrens
Volgens mij missen er een paar zinnen in je tekst?
Vanaf Vista kijkt Windows naar de inhoud van de map. Op basis daarvan kan de mapinhoud er soms anders in staan. Je kan het vastzetten of uitzetten. Is een progsel voor, ben de naam kwijt.
10 januari 2011 15:08
-
diiabl0
Nou als hij in Windows naar deze Computer gaat en met zijn rechtermuisknop op een station letter klikt van zijn hardeschijven dan blijft heel de computer hangen. En hij heeft volgens mij een legale versie van windows 7.
10 januari 2011 15:56
-
louwrens
Komt hij dan weer uit het hangen of moet hij dan de pc resetten? Dan deugt er een kabel niet of de hdd is stuk.
10 januari 2011 17:40
-
diiabl0
Het ronde draai lopertje blijft bewegen, maar kan hem niet verplaatsen. En hij kan helemaal niks dus moet die zijn pc resetten ja..
10 januari 2011 19:00
-
louwrens
Dan kan Windows de hdd niet benaderen. Download Seatools for DOS, even fikken op een dvd-rw. Mee opstarten en scannen die 2 hdd's.
10 januari 2011 21:31
-
diiabl0
Okee gaan we is proberen.. Bedankt.
10 januari 2011 21:38