2de monitor
januari 2011
-
benjamin15Hallo,
ik heb een 2de monitor geplaatst. ik heb ook een programma geinstalleerd maar ik heb niet veel verstand om het te willen zoals wil hebben dus ik dacht misschien kunnen jullie mij helpen ?
dit is wat ik graag zou willen hebben
ik heb mijn laptop (als hoofdmonitor) ingesteld.
nu wil ik graag gamen op mijn laptop beeldscherm en MSNen op mijn andere beeldscherm ik heb wel een taakbalk ik heb al uitgezocht maar zonder enig succes
Ik hoop dat u mij kunt helpen!
Vriendelijke Bedankt!
Benjamin Kleine-Neerken21 januari 2011 16:32 -
loekOp laptops zit meestal een toets waarmee het uitbreiden van het beeldscherm te regelen is, afhankelijk van je laptop zal dit Fn en een functietoets zijn.
Ook zou je dit via "Windows mobiliteitscentrum" kunnen regelen.
Ik hoop dat dit is wat je bedoeld, je verhaal is nogal warrig zonder fatsoenlijke interpunctie.
Edit: Je zou het via Win + P kunnen proberen, daarmee kan je, je beeldscherm ook uitbreiden.21 januari 2011 17:41 -
erwin_wDeze methode gebruik ik zelf ook, hiervoor maak ik gebruik van UltraMon (is niet gratis). Hiermee kan je precies doen wat jij wilt incl. een taakbalk.
Wil je een gratis versie dan kan je op zoek gaan naar ZBar (klik), hiermee kan je dit ook doen dacht ik maar dan minder opties dan UltraMon.
Je schrijft dat je al iets hebt maar welke applicatie is dat dan? Niet dat we straks met hetzelfde programma aan komen zetten.
Bovenstaande applicaties zijn niet moeilijk te begrijpen en vooral UltraMon heeft een mooie optie om met de vensters te wisselen tussen beide beeldschermen.21 januari 2011 20:04 -
benjamin15okee ik heb nu een Taakbalk eronder dat is goed
maar ik heb nu 2 muizen ik wil mijn handmuis graag gebruiken voor gamen en een andere muis (die ik dan aansluit) gebruiken om te mensen op mijn 2de beeldscherm zeg maar 2dingen tegelijk doen,
ik weet niet als dit kan maar dat hoor ik wel
ik waardeer het dat jullie mij willen helpen!
hartelijk dank22 januari 2011 10:03 -
erwin_wIk denk niet dat dat gaat lukken, dus twee verschillende handelingen doen per scherm.
Je hebt als invoer één toetsenbord en één muis, als je een tweede muis aansluit zal deze dezelfde muispijl aansturen.
Misschien dat hiervoor wel software te verkrijgen is maar tot nu toe bij mij niet bekend.22 januari 2011 13:45 -
leviathanIk denk dat dit het hele idee achter Windows verslaat. Windows is namelijk gebouwd op het gebruik van 1 actief venster tegelijkertijd (focus), denk maar aan de kleur van het venster, dat verspringt bij actief zijn. Het is dus niet mogeiljk. Ook al zou je 2 muizen aansluiten, ze besturen dezelfde cursor.24 januari 2011 02:11