-
nickk
Hallo Leden,
Ik heb mijn username veranderd van Wesleysneijder naar Nickk. Bij deze heb ik jullie op de hoogte gebracht :).
Groetjes.
10 februari 2011 19:55
-
jensen
en wij hebben die mogenlijkheid dan niet ofzo?
15 februari 2011 20:36
-
nickk
Ehm, zelf niet mee, maar het is een "topic" dat jullie weten over mijn username change ...
15 februari 2011 20:37
-
jensen
ah... interessant...
15 februari 2011 20:38
-
erwin_w
Het wijzigen van je nicknaam kan alleen in overleg met Rax, verder kan niemand zijn eigen naam/nickname wijzigen.
Rax is de enige die dat voor je kan regelen.
Op zich wel netjes van WS, oeps, Nickk dat hij aangeeft dat hij zijn nickname gewijzigd heeft.
Stel dat je ineens een melding ziet van ene Nickk als moderator, dat ga je je ook dingen afvragen zoals bv. 'wie is dat nu weer' en op deze manier heeft hij dit nu opgelost.
15 februari 2011 22:26
-
jensen
zou het dan niet beter zijn als we de admins ÉN de mod's die toegang tot het wijzigen van nicknames op tw kunnen geven?
want we gaan rax nu toch niet te veel lastig vallen he!
18 februari 2011 21:27
-
pctweaker
Beste Jensen,
Ik weet niet waar je naar toe wilt maar als jij een namechange wilt dan kun je dat ook gewoon vragen en dan kijkt de crew wel wat ze voor je kunnen doen. Maar je bovenstaande reactie slaat nergens op .... ;)
18 februari 2011 21:50
-
leviathan
Het is ook niet alsof we overspoeld worden door aanvragen hoor. Niet echt een alledaagse bezigheid.
23 februari 2011 00:26