-
blip456
Hey,
Ik ben van plan mijn computer te resetten (dus Windows 7 HP herïnstaleren), maar ik wil al mijn persoonlijke documenten behouden. Ik wil dus eigenlijk weten met welke back-up ik moet gebruiken? de standaard back-up tool can microsoft? Of Windows Easy Transfer? Of misschien een freeware tooltje?
[b]Even samenvatten: Een back-up van enkel persoonlijke documenten (afbeeldingen, muziek, ...) EN dus GEEN mappen van programma's, ...
Ik gebruik Windows 7 Home Premium 64-bit[/b]
08 maart 2011 19:15
-
nickk
- Cloud?
- USB?
- Windows Backup?
- Windows Easy Transfer?
- ....
08 maart 2011 19:29
-
leviathan
Voor een one-time back-up heb je geen speciale fratsen nodig. Gewoon ergens om alles heen te kopieren.
Die back-up tools waar je het over hebt zijn voor regelmatig gebruik om zo nog enigzins versiebeheer te implementeren.
08 maart 2011 19:37
-
blip456
Oke bedankt, jullie hebben eigenlijk gelijk geen speciale tools nodig maar gewoon de old fashion way en alles kopieren naar externe harde schijf
08 maart 2011 20:02
-
arjan_sa
Kopiëren naar een USB/HDD is inderdaad het makkelijkste wat je kunt doen. Zorg wel voor een dubbele kopie, mocht er namelijk iets misgaan, dan heb je je "2e backup" nog om te gebruiken.
Desnoods kun je ze overzetten op een andere pc/laptop.
09 maart 2011 13:37