[WIN7] Pc Valt Weg
maart 2011
-
gunnarwishhoi allemaal ik heb een heel raar probleempje.
Dus soms als ik mijn computer opstart start hij op maar Reageert hij ZO verschrikkelijk traagsoms blijft hij echt een tijdje vast steken en iets later waneer ik iets doe krijg ik een zwart scherm en mijn computer blijft opstaan maar heb geen beeld meer als ik mijn computer heropstart kunnen er 2 dingen gebeuren ofwel start hij op en gebeurt terug het zelfde probleem met het beeld ofwel start hij o)p en gebeurt er gewoon ......... niets maar computer staat wel aan geen idee wat het probleem kan zijn ik denk iets met mijn grafic card temp zijn wel goed GPU is tussen 50-56 wat altijd wel al zo is geweest . Ik Gebruik een nvidia GTX 480 GPU trouwens die wel al een heet hoofd is.
08 maart 2011 21:04 -
erwin_wAdvies, gebruik eens interpunctie en check de grammatica eens. Het zal een stuk beter te lezen zijn dan dit.
Je hebt al vele malen de tekst aangepast maar na het lezen ben ik bekaf.
Door deze zaken te corrigeren is de kans groter dat mensen de moeite nemen om de tekst door te lezen want hiervoor heb je toch flinke longen nodig als je het uitspreekt. De kans op een goed antwoord zal ook sneller zijn.08 maart 2011 21:55 -
nickkNouw, legale Windows 7 erop?08 maart 2011 23:02
-
arjan_sadus ik denk eigenlijk dat het licht aan zegmaar je windows versie of dat er iets mis is met de boot want windows start wel op maar hij kan niet inloggen ofwel hij blijft zwart ofwel hij doet het niet goed wat heel raar is ook denk ik dat het weinig te maken heeft met je grafische kaart die ookwel een heethoofd is net als de mijne wat ook kan is dat hij niet eens laadt dan is er iets mis met je boot zoals ik eerder aangaf als je legaal windows gekogt hebdt kun je kijken of je met de dvd windows kunt herstellen anders moet je alles opnieuw installeren ik denk trouwens dat een opleiding volgen geen slecht idee is gezien je taalgebruik.
I rest my case09 maart 2011 13:35
mei 2011
-
stefanos0wprocesor overclockt of je videokaart soms overclockt?
Ik heb dit ook gehad en toen was mijn systeem batterij leeg misschien die vervangen? kun je uit je mobo wippen en naar de hema gaan om een nieuwe te halen want bij de pc winkel zijn ze duurder en gewoon het zelfde.
Als dit niet helpt kun je een werkgeheugen diagnose doen maar ik denk wel dat het een van de bovenste gevallen is.
Gr stefanos13 mei 2011 19:23