Hallo TW'ers.
Ik kreeg laatst als advies van een vriend om Windows Live Mail te gaan gebruiken. Nou heb ik wat Live Essentials geinstaleerd. Werkten perfect voor de eerste week. Nou telkens als ik een Windows Live programma opstart. Dan loopt die vast. Dit probleem heb ik met Windows Live, Messenger, Mail, Mesh, Photo Gallery & Movie Maker. En al de software meerderen malen herinstalleerd. En op google ook niet veel kunnen vinden. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Bedankt ;)
26 maart 2011 18:50
jjeroen
Ik heb ook vaak dat hij vastloopt
maar eventjes wachten en hij doet het weer
26 maart 2011 18:57
anthony
Krijg je een foutmelding ofzo? of hangt hij gewoon vast zonder enige melding te geven?
27 maart 2011 13:56
theshit1983
Welke versie heb je erop staan want ik heb nog nooit problemen gehad?
27 maart 2011 15:21
diiabl0
Ik krijg geen foutmeldingen, alleen de melding: Wachten tot het programma reageerd. En heb de meest recente versie gedownload van de site van Microsoft.
28 maart 2011 17:09
anthony
Even wachten zonder iets anders te klikken etc kan wel eens werken! Heb er af en toe ook last van, maar dan met Outlook!
28 maart 2011 22:34
diiabl0
Dat gaat voor 5 min. goed en dan loopen ze vast..
28 maart 2011 22:57
theshit1983
Nogmaals de vraag om welke versie we het hier hebben want dat is makkelijker om je te helpen ;).
hmm ja ik denk dat je er niet veel aan kan veranderen
heb ook dat live messenger vastloopt, wil soms niet eens opstarten (oplossing: rebooten) of gewoon ineens een zwart scherm wordt (oplossing: messenger heropstarten)
live mesh is ook al niet al te best, ik heb al een hele tijd dat de servers niet werken, blablabla.... en kan hier gewoon NIETS aan doen.
[u][b]Mijn oplossing voor alles:
WACHTEN tot Windows een nieuwere en betere Live(serie) uitbrengt of met een patch op de proppen komt[/b][/u]