Foutmelding zonder venster
augustus 2011
-
corvandegroppelSinds een aantal dagen krijg ik steeds alleen het foutmeldingsgeluidje te horen, zonder een venster of melding waarom er een foutmelding is. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Kunnen foutmeldingen bijvoorbeeld in een logboek van windows 7 worden teruggevonden?15 augustus 2011 12:45
-
nickkYep, eventvwr.msc, en dan even de Windows-logboeken doorkijken wanneer je dat geluidje hoort :).15 augustus 2011 13:42
-
corvandegroppelJa dat is het logboek dat ik bedoel. Helaas zie ik bij het tijdstip waarop ik het geluidje hoor, geen gebeurtenis staan (in geen van de Windows logboeken). Zou ik in een specifieker logboek kunnen kijken?15 augustus 2011 14:16
-
nickkDat is het enige logboek van Windows. Kan je nog wat meer info geven over het geluidje, wanneer komt het, nadat je iets gedaan hebt?15 augustus 2011 22:34
-
corvandegroppelIk heb de foutmelding eindelijk gevonden! Het probleem blijkt bij het programma Vuze te liggen, dat bij een andere account op mijn computer aan staat. Dit programma probeert continue voltooide downloads te openen in iTunes. Als ikzelf op mijn eigen account iTunes al geopend heb, geeft het programma Vuze een foutmelding op het andere account.
Nu ik weet waar het probleem ligt, vraag ik me af hoe ik in het programma Vuze het automatisch opstarten van iTunes kan uitzetten.16 augustus 2011 19:43 -
nickkMisschien dit?17 augustus 2011 10:25
-
corvandegroppelDat lijkt er wel op, maar is niet wat ik zoek. Het probleem in mijn geval is namelijk dat er een foutmelding met geluidje te horen is vanuit Windows. Het gaat dus niet om een geluidje vanuit het programma Vuze zelf.
Je zou verwachten dat het antwoord op mijn vraag wel op die site te vinden moet zijn, maar daar ben ik helaas nog niet in geslaagd. Vandaar dat ikzelf maar een vraag gepost heb.
17 augustus 2011 12:05