-
thomasb
Ik heb een Philips ToUcam, maar die doet het vanaf het begin dat ik hem gekocht heb niet goed. Eerst hadt ik nog een beetje wazig groen beeld maar later werd dat groene beeld zwart en kon je helemaal niks meer zien, kan iemand helpen?
04 december 2005 12:26
-
pim1502
je had de cam het beste gewoon terug kunne brenge als die al vanaf het begin nie goed doet, ik heb zelf ook een philips toucam (al zo'n 5 jaar en die werkt nog altijd perfect) ..zit er nog garantie op? want dan kan je em beter terug brenge
04 december 2005 12:35
-
styloco
misschien moet je de drivers opnieuw installeren ofzo
04 december 2005 12:54
-
thomasb
hoe doe je dat?
04 december 2005 12:58
-
matthijs3146
ik weet niet zeker of er driver updates zijn voor webcams maar als ze erzijn dan denk ik dat je ze het beste kan vinden op de website van philips en dan bij produckt ondersteuning daarna onder het koppje software en ondersteuning
04 december 2005 13:04
-
ali
Neeh, geen drivers :p
als je m probeert te gebruiken met MSN en dan zwart beeld geeft moet je dit es proberen:
1) Ga in een MSN gespreksvenster naar Extra>beeld en geluid instellingen> hier kan je je cam instellen
2) Er kan ook een probleem zijn dat jouw contactpersoon een andere versie van MSN gebruikt. Daar kan het ook aan liggen
04 december 2005 14:43
-
matthijs3146
mijn webcam (Logitech Sphere) die geeft afentoe wel aan dat er naar updates is gezocht dan vind hij meestal niet maar hij zoekt er wel naar
04 december 2005 15:26
-
keitaro
Logitech heeft soms kuren met updaten.
Ik heb zelf de Logotech MX 1000 laser muis, standaard versie 2.0 of wet ik veel. Zeg ik, updaten in het stuurprogamma, zegt die geen gevonden, ga ik naar website, staat er versie 3.4 alweer (voorbeeld). Dus, voor updates, gewoon ff naar logitech.com gaan.
ontopic:
Voor Philips updates, kijk op hun site, of mail ze (er zal heus wel een mail adres te vinden zijn voor ze).
04 december 2005 19:34
-
styloco
naast het updaten van de besturingssoftware kan je ook nog es probere om de lens schoon te maken :p
04 december 2005 19:53
-
matthijs3146
of mischien zit er een plastic je nog op :P maar ik zal dan eens kijke voor die logitech updates ik zit in versie 1.nogwat
04 december 2005 19:55