Dat hele ding is gewoon raar in elkaar gegooit. En met een pc kan het idd ook gebeuren, maar ja, ik zie je ATX toren (of andere kasten). toch niet zo snel ondersteboven zetten terwijl die aan staat. Dan denk je nu vast van, ja maar als je aan het xboxen bent verplaats je hem toch ook niet. Heb ik ook een antwoord op :P
Stel, ik heb dat ding, heel duur, heel mooi recht overeind op me kast staan. Komt me broertje, wilt ook kijken. Dan zie ik meteen al me xbox naar benederen donderen, dus zet je hem maar plat (ff snel want je broertje gaat steeds dichterbij en dichterbij) en dan crasht dat ding ook nog is. Maar ik denk dat dat voor iedere ding niet goed is, als ik me gamecube ondersteboven houd terwijl die aanstaat weet ik ook niet wat er gaat gebeuren, en ga ik ook niet testen :P
05 december 2005 16:05
pcfreaky
[quote]en ga ik ook niet testen :P[/quote] lol whahah .. pc staat aan zet je 'm op de kant waar je cd/dvdrom zit ..lol :P (voorkant dus :P
05 december 2005 16:15
leviathan
haha ik las gisteravond nog in de PU dat de xbox360 zeker weten last zou krijgen van kleine kinderziektes zoals bij elke launch, maar wat ik op die plaatjes hierboven zag... jeetje da's echt dodelijk als een kind zoiets krijgt
05 december 2005 16:42
stefanbeljaars
PS3 is sterker, zou ik een console nemen dan zou het een PS3 zijn.
05 december 2005 16:55
leviathan
dat beweren ze...
05 december 2005 16:57
etienne
[color=00C0C0]Het blijkt idd dat er nogal wat problemen met de xbox 360 zijn. Zou zou hij de cd's beschadigen als je de xbox 360 beweegt of draait, dit staat overigens w?l vermeld in de handleiding...
[color=00C0C0]Tevens:
Op verschillende internetforums stromen klachten binnen van Xbox 360-bezitters die klagen dat hun console crasht of zomaar afsluit. Het is nog niet bekend wat hier de oorzaak van is. Mogelijk is er een probleem waardoor de Xbox 360 oververhit raakt.[/color=000000]
05 december 2005 16:59
stefanbeljaars
Lekker, maarja stond in het boekje dus je hebt pech.
05 december 2005 17:02
spawn
ja maar het hoort toch niet dat een console cd's beschadigd? als je een keer aan het spelen bent en je console valt perongeluk om is je cd naar de klote :s
05 december 2005 17:52
djoey
etienne zei op: 05/12/2005 - 16:59[quote]
[color=000000]Tevens:
Op verschillende internetforums stromen klachten binnen van Xbox 360-bezitters die klagen dat hun console crasht of zomaar afsluit. Het is nog niet bekend wat hier de oorzaak van is. Mogelijk is er een probleem waardoor de Xbox 360 oververhit raakt.[/color=000000]
[/quote]
is nu wel bekend..
komt door de voeding.. als je de voeding los zet ofzo..
zodat ie meer ruimte (en dus meer koeling) heeft.
valt ie niet uit..
05 december 2005 17:58
pcfreaky
neej je moet de voeding wat ruimte geven zodat de koeling weg kan ..(zie mijn vorige post) of de koeling over een rand ofzo zetten ..ik weet 't niet precies,ik heb er gee. (boeit me ook niet)