Hallo, ik hep een tv-kaart, masar nu stond op de verpakking dat je met de tv-kaart ook radio kan luisteren, hoe doe ik dat. Ik heb al geprobeerd om de zenders op te zoeken onder PAL (dus waar je de tv zenders opzoekt) Maar dat had geen werking, Moet ik misschien een ander formaat hebben (NTSC ofzo) Of is er een programma voor waarmee het kan? Alvast bedankt.
12 december 2005 17:23
spawn
heb je wel een radio kabel aangesloten op je tv kaart? anders wil het ook niet he :p
12 december 2005 17:24
thomazz
Er staat in de handleiding dat dah nie hoef
12 december 2005 17:33
spawn
jawel, want op het tv signaal zit volgensmij geen radio signaal.. op je tv kun je toch ook geen radio luisteren? :p
12 december 2005 17:35
thomazz
Ja das waar, maar ik vin ut wel gek dat het dan in de handleiding (niet hoe je de radiozenders moet zoeken) staat bij features: 'listen to radio on your pc'.
12 december 2005 17:40
ali
je moet zn kabeltje hebben die je aansluit op je computer
dat lijkt op een zendertje
EDIT
het lijkt op een zendertje :p maar is zn lange koperen kleurige kabel :p
12 december 2005 17:41
spawn
owjah? :s tis volgensmij gewoon een radiokabel in je tv kaart pluggen, geen zendertje :s
12 december 2005 18:08
deadlock
d8 ik ook al,,,,
12 december 2005 18:18
keitaro
Bij mij thuis is TV zelfde kabel als radio. Bij mij dus de casema kabel. Ik heb thuis 3 van die kabels, 1 naar me internet modem, 1 naar me tv's en 1 naar me radio.
12 december 2005 18:19
spawn
ow, wij hebben gewoon tv van essent en radio ook, en dat zijn 2 verschillende kabels.. maar het kant best zijn dat hij ook casema heeft ofzo...