heeft iemand de 'Vista Transformation Pack 6.0' al op zijn computer ge?nstaleerd?
En ben benieuwd of er veel problemen tegen gekomen zijn en of het de moeite waard is.
01 februari 2007 12:34
the_undertaker
Ik heb de transformationpack al van af versie 5 en de laatste final versie 6 is gewoon erg goed.
zeker een aanrader als je geen vista wil of kan kopen.
zelf heb ik er al veel mensen heel blij mee gemaakt.
dus gewoon downloaden en proberen.
tip: als je hem installeerd kan het zijn dat hij de 1e keer niet alles omzet.
installeer hem dan nog een tweede keer en alles wordt dan omgezet. ( niet verwijderen maar gewoon over de 1e heen )
als je het probeert laar dan eens weten hoe het je bevalt, maar ik weet zeker dat je hem heel mooi zal vinden.
en qau geheugen? als je alles geinstaleerd hebt incl. windows vista side bar dan vraagt hij 260mb in totaal.
01 februari 2007 13:21
chrisjexp
Ik heb hem net ge?nstaleerd, en je hebt gelijk heel erg mooi.
ik werk er nu pas een paar minuten mee maar voor alsnog een aanrader
01 februari 2007 13:57
gerbenkwakkel
Ik vind het jammer van die startknop,
Weten jullie dara een oplossing op? hij steekt er heel raar bovenuit,
Het andere stuk mist alleen nog:( Wete iemand het?
01 februari 2007 16:47
christiaan
heeft iemand een screentje..? En iemand al ervaring met deinstall?
01 februari 2007 16:58
ikkus
Installeer WindowBlinds van Stardock en installeer het pack nog een keer.
Dan hoef je doe software voor transperant er niet bij te instaleren want dat regelt WindowBlinds dan.
01 februari 2007 16:59
Account verwijderd
Ik wil het wel eens proberen, maar de grote vraag is: Is het ook weer redelijk goed terug te draaien..?
01 februari 2007 17:01
gerbenkwakkel
Nee!
Ik heb hier een dag over na zitten denken en ik draai het in ieder geval niet meer terug!
01 februari 2007 17:10
Account verwijderd
Dat is mn vraag niet.. :|
Ik vraag OF het mogelijk is het terug te draaien..
01 februari 2007 17:32
the_undertaker
ja hoor zonder enige probleem kun je deinstalleren en dan wordt alles terug gezet naar je oude instellingen voor de installatie.
@gerbenkwakkel, je kunt in je register de run app. orb.visueelstyle uit zetten. dan verdwijnt het halve maantje boven op. heb ik zelf ook gedaan.
als je ccleaner op je pc hebt dan ga je naar opstarten en dan zet je deze run linkje uit of wel aan klikken en waarde verwijderen.