hier op de site staat een link onder upload geschiedenis
01 februari 2007 17:51
revolution
Hey mensen.. ik heb die vista pack maar weer teruggedraaid naar me oude welvertroude windows XP .. zag er allemaal wel mooi uit.. alleen voelde een beetje nep aan.. maar jah.. terugdraaien geen probleem.. alleen zie ik nu nog wel een paar icoontjes resterend van dat vista pack gedoe.. bijv. als ik naar mijn documenten ga > zie ik dat 'mijn afbeeldingen'-icoontje nog van vista is. Hoe haal ik al die restantjes weg? iemand idee?
01 februari 2007 20:07
the_undertaker
smaak verschillen, maar ik vindt hem echt niet nep aan doen. het is een zeer goede skin en let wel het is een skin en geen windows vista he. en ik heb geen 219,00 euro over voor een upgrade naar vista en een geheugen vretende OS.
01 februari 2007 20:45
corvandegroppel
Ik weet niet of het bij iederen werkt, maar ik heb heel lang gezocht naar een programmaatje waardoor je de thema's van deze site kan instaleren. Nu heb ik ook Vista Transformation Pack 6.0 gedownload en daardoor kun je de thema's van deze site probleemloos gebruiken (let op ik weet niet of het bij iedereen werkt!). Het ziet er wel een heel klein beetje anders uitziet maar misschien kun je dat ook nog ergens veranderen. Maar als ik dat thema van Vista doe, vind ik hem in iedergeval wel heel mooi!
01 februari 2007 21:02
revolution
Quote van the_undertaker op 01 Feb 2007 20:45[quote]smaak verschillen, maar ik vindt hem echt niet nep aan doen. het is een zeer goede skin en let wel het is een skin en geen windows vista he. en ik heb geen 219,00 euro over voor een upgrade naar vista en een geheugen vretende OS.
[/quote]
Ja ik heb ook geen 219 voor die commerciele onzin.. ik heb wel genoeg torrentsites als je begrijpt wat ik bedoel.. maar iig om terug te komen op mij vraag.. na dat ik die vista pack heb ge-DE-installeerd is er behoorlijk wat troep achter gebleven in de vorm van icoontjes.., ook me msn is behoorlijk t zelfde gebleven.. ik bedoel dan in de vorm van die vista pack.
weet iemand hoe ik de restantjes kan weghalen?????
01 februari 2007 21:30
chrisjexp
Je kunt misschien proberen om per icoontje de afbeeling te veranderen met de rechter muisknop
Dit is overigens wel de enigste 'skin' die ik ken die ook je media center verandert, een hee mooi resultaat idd wel jammer van de menu knop die niet helemaal rond is
02 februari 2007 00:12
mattuz
Quote van revolution op 01 Feb 2007 20:07[quote]Hey mensen.. ik heb die vista pack maar weer teruggedraaid naar me oude welvertroude windows XP .. zag er allemaal wel mooi uit.. alleen voelde een beetje nep aan.. maar jah.. terugdraaien geen probleem.. alleen zie ik nu nog wel een paar icoontjes resterend van dat vista pack gedoe.. bijv. als ik naar mijn documenten ga > zie ik dat 'mijn afbeeldingen'-icoontje nog van vista is. Hoe haal ik al die restantjes weg? iemand idee?[/quote]
Rechtermuisknop op bureuablad>> eigenschappen>>Tabblad Bureablad>> Bureaublad aanpassen>>standaart instellingen herstellen ;)
02 februari 2007 08:43
skynetwerk
Ik heb hem net ge?nstaleerd,hij is goed
02 februari 2007 09:46
revolution
Quote van mattuz op 02 Feb 2007 08:43[quote]Quote van revolution op 01 Feb 2007 20:07[quote]Hey mensen.. ik heb die vista pack maar weer teruggedraaid naar me oude welvertroude windows XP .. zag er allemaal wel mooi uit.. alleen voelde een beetje nep aan.. maar jah.. terugdraaien geen probleem.. alleen zie ik nu nog wel een paar icoontjes resterend van dat vista pack gedoe.. bijv. als ik naar mijn documenten ga > zie ik dat 'mijn afbeeldingen'-icoontje nog van vista is. Hoe haal ik al die restantjes weg? iemand idee?[/quote]
Rechtermuisknop op bureuablad>> eigenschappen>>Tabblad Bureablad>> Bureaublad aanpassen>>standaart instellingen herstellen ;)[/quote]
sorry maar ik blijf het probleem behouden ik zie nog sommige vista icoontjes in mijn document?? iemand?