Maar zijn die icoontjes zo lelijk dat jij ze weg wil hebben dan?
Ik vind ze een verbetering en zou ze gewoon laten staan
02 februari 2007 11:54
revolution
Ik vindt het geen probleem ofso.. allemaal wel mooi. maar het probleem is dat ze niet overal zijn die icoontjes.. soms kom ik XP icoontjes tegen en dan weer vista.. dus of XP of Vista.. daarom wil ik de restantjes weghale! dus iemand oplossing?
02 februari 2007 14:17
tobiasvs
Stardock heeft ook een programma, IconPackager, daarmee installeer je nieuwe icon-packs, ook voor Mijn afbeeldingen e.d.. Als je die nou eens installeert, een ander iconpack laad, en dan weer terug laat zetten naar oude instellingen? Zou volgensmij alles oplossen
02 februari 2007 18:09
mattuz
kep nog ff een vraag je de vista side bar die je op deze site kan downloade die links doen het niet meer heefty iemand mischien nieuwe links??
12 februari 2007 15:05
johan43
Beste mensen,
Na installatie werkt het naar wens maar programma's als Microsoft Office, is het menu vlak en wit.
Wat is hiervan de oorzaak?
13 februari 2007 13:51
softlocker
Als je met torrents Vista wil binnenhalen moet je er wel rekening mee gaan houden dat je in de shit gaat zitten, omdat Windows het niet toelaat Windows Media Player erop te zetten, ook de automatische updates kun je vergeten, dat komt door het Genuine Advantage programmatje (je weet wel, dat ding dat iedereen haat ;))
[b][i]Moderator: ik vraag me af wat dit met de rest van het topic te maken heeft, het gaat iig niet over het VTP 6.0.
Opvolgende off-topic posts zijn verwijderd, graag weer on-topic dus![/i][/b]
13 februari 2007 14:49
revolution
Hey jongens wie heeft nog last van de start knop die niet rond is? En hoe zou je dat eventueel kunnen verhelpen?
Verder krijg je bij de installatie de keuze om dit in de systeem mappe of in op iets anders te installere weet niet meer precies wat t was.. maar iig wat hebbe jullie gekozen bij de installatie van VTP 6.0 /???
13 februari 2007 22:17
ntauthority
[quote]Hey jongens wie heeft nog last van de start knop die niet rond is? En hoe zou je dat eventueel kunnen verhelpen?
[/quote]
Dit kan alleen verholpen door de WindowBlinds-style, of een startknop-programma. Er zijn 2 verschillende, maar dat is weer een los programma wat dan je startknop doet.
[quote]
Verder krijg je bij de installatie de keuze om dit in de systeem mappe of in op iets anders te installere weet niet meer precies wat t was.. maar iig wat hebbe jullie gekozen bij de installatie van VTP 6.0 /???
[/quote]
Je moet gewoon systeemmappen. De andere is om een XP-cd te slipstreamen.
16 februari 2007 17:44
robyte
Vista Transformation Pack 6.0 lijkt me wel vet maar is het ook veilig en kun je het makkelijk verwijderen(zodat je je oude xp iconen enz. terug krijgt) ? iemand?
24 februari 2007 16:03
xenomoff
Als je games speeld moet je cker deze pack niet instaler. Want bij games blijven de toetsen hangen dit is heel vervelend. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden, misschien jullie? Tot die tijd installeerd ik het niet nog een keer.