[quote=60414]
Kan je niet via een FTP ergens backuppen?
Misschien een freehosting beginne, belangrijke dingen uploaden en dan formatteren?
of is het te groot?
28 februari 2007 15:24
bj farmore
jah.. daar is het een beetje te groot voor, daarom wil k binnen kort een externe harde schijf kopen.
het is iets van 20 tot 30 gig, kan mischien de harde schijf van me ouders gebruiken maar dat zullen ze niet echt leuk vinden denk ik.
@ali bij energiebeheer kun je onder geavanceerd de functie van je aan/uit knop bepalen, maar ik zelf wil het dus ook gewoon kunnen onder windows met uitschakelen.
En gaat dat aan/uit schakelen met een knop op de kast uiteindelijk dan ook niet via windows? ik heb het nog niet geprobeerd maar dan zal het zelfde resultaat uit moeten komen dan.
28 februari 2007 15:31
ali
Ik heb opgelost denk ik. Zown stekker in moederbord lag open, moest dicht.
28 februari 2007 16:58
bj farmore
wat voor stekker :S
28 februari 2007 19:19
louwrens
Ja, dat is nou Ali:p
28 februari 2007 19:24
ali
Een of ander stekker :p weet ik het.
Zo eentje dat uit de voeding komt.
Ik weet het probleem waarschijnlijk, een maat van mij heeft datzelfde probleem gehad met een amd 3800 X2, bij hem lag het aan de voeding die langzaam kapot ging
01 maart 2007 10:56
bj farmore
dat zou opzich wel kunnen want een hardeschijf van mij slaat soms ook niet aan. Maar daar dacht ik liever nog niet aan:( ik heb ook wel een b-merk voeding dus moet maar eens opzoek naar een ander:S
01 maart 2007 11:00
denmen
1 tip bij het kopen van een nieuwe voeding, let niet alleen op het aantal wat maar ook om de amper?. Dat gaf een medewerker van alternate mij als tip toen ik problemen had met me voeding ;)
01 maart 2007 11:07
louwrens
heb zelf weet niet wat voor voeding een 350W van L&C Technology:S hij is wel vet stil, stiller dan mn andere koelers:D
het aantal Watt wil niet zeggen dat hij zoveel neemt, als je pc 200W nodig levert de voeding 200W aan de pc, de voeding kan tot zoveel Watt wat erop staat, voorbeeld voeding 400W kan tot 400W leveren