zoals jullie waarschijnlijk al weten kan je fraps gebruiken om ingame filmpjes op te nemen.
Ik heb nu de geregistreerde versie, maar als ik hem open gebeurt er niks. Bij processen staat die daar voor 1 sec en dan verdwijnt die weer :S, mijn firewall kan hem niet blockeren omdat fraps bij de uitzonderingen staat. ik heb het programmatje naar iemand anders gestuurd en daar werkte die wel :S
weet iemand hoe ik dit kan oplossen ???
bvd
18 maart 2007 10:58
leviathan
Al een herinstallatie geprobeerd? Grote kans dat er iets mis is met je installatie.
18 maart 2007 11:20
arminz
herinstallatie heeft ook geen zin
18 maart 2007 11:50
masterwillems
je moet wel eerst een key binden zodat als je daar op klikt dat hij dan gaat opnemen, (bv F9) dan gaat hij recorden (dan word de fps teller rood) als je wilt stoppen moet je weer op die key drukken dan word de fps teller weer geel.
zo heb ik hem staan: KLIKJE
18 maart 2007 12:04
louwrens
1 nadeel vind ik dat fraps het filmbestand zo groot maakt
18 maart 2007 12:11
masterwillems
dat moet je dan erna verkleinen dmv windows movie maker...de reden waarom hij hem zo groot maakt is ook omdat hij het gelijk moet opslaan en dan weinig tijd heeft om het te comprimeren.
18 maart 2007 12:21
arminz
[quote=61900]
ja maar ik krijg dat hele schermpje geneens :S dus heeft geen zin om op F9 te gaan drukken
18 maart 2007 12:28
ali
Op de website staat dit: Requires Administrator rights
Heb je dat wel?
18 maart 2007 12:49
arminz
ja ik dat heb ik ja :S
EDIT: ik heb op een andere partitie windows vista ultimate staan maar daar doet hij het wel en met dezelfde virusscanner, wel beetje vreemd vind ik
Ik had het zelfde probleem en het is opgelost door REGEDIT alles van fraps te verwijderen, want waarschijnlijk heb je ooit de trial gehad en die moet volledig weg zijn en vervolgens met trial remove.