Nee, ik denk niet dat explorer daarna opzoek is. Dit denk ik aangezien je PC niet sloom is, en zover vermeld ook geen foutmeldingen ergens geeft. Dus het lijkt me sterk. Probeer is services uit te schakelen (uitvoeren->services.msc) of doe is een clean install.. (formateren dus).
10 april 2007 14:38
irfan
Ik heb bijna alle services uitgeschakeld, alleen die gestart moeten niet dan
10 april 2007 14:55
blacksorcerer
Ik heb nu explorer op 165MB (pc heeft wel altijd uptime van meerdere weken, ivm klein 24/7 thuisservertje)
Als ik explorer.exe afsluit en meteen weer opstart issie rond de 60MB, wat totaal niets is op 2GB.
En jij hoeft je ook niet bepaald zorgen te maken met 1,5GB geheugen... ;)
Als je geen problemen hebt en zeker bent dat er geen spyware/virus in het spel is dan zijn je zorgen toch over lijkt me, vooral als anderen (ik met 165MB bijv.) ook wel eens meer halen, maar verder alles nog lekker snel en probleemloos verloopt.
10 april 2007 16:24
irfan
oke,, bedankt
10 april 2007 16:26
mattnl
aha,. gewoon internet bestanden verwijderen..
10 april 2007 17:38
blacksorcerer
wat hebben internet bestanden met je explorer.exe te maken?? ^o)
10 april 2007 17:40
mattnl
geen idee maar misschien helpt het
10 april 2007 18:44
blacksorcerer
Nee, dat heeft dus geen nut, en tot die conclusie zou je met iets meer denkwerk ook wel komen ;)
Het is fijn dat je meedenkt en mogelijke oplossingen wil geven, maar het is fijn als er dan tenminste wel wat meer potentie in je oplossing zit
Wat mij betreft is er eiglijk helemaal geen probleem hier :p
Alleen iemand die op minder dan 512MB geheugen draait, kan zoiets natuurlijk vervelend zijn...
10 april 2007 19:58
vosruben
als je je computer durft op te offeren, dan moet je Explorer.exe in progman.exe veranderen, als je je computer dan reboot ( of als je niet weet wat reboot is dat je je computer opnieuw opstart)
en hij gaat weer an dan heb je Windows 3.1
16 april 2007 20:18
gerbenkwakkel
Dat lijkt mij bijna onmogelijk, oftwel dat is onmogelijk wat Vosruben daar vertelt,
Als het wel zo is (Denk het niet) ga iuk dat eens testen op ene old diggie:P (Oud dingetje)