HOE kan ik in iemands computer hacken?
juni 2005
-
Ik heb een vriend en die zegt dat zijn vriend een virus stuurt naar een bedrijf in ENgeland en daarin staat dat hij 6 Playstation portables heeft betaalt maar dat is natuurlijk nie soo en deze donderdag krijgt mijn vriend gewoon een PSP gratis!!!11 juni 2005 18:35
-
Hij segt dat die gozer een speciaal programma heeft gedownload.WELK PROGRAMMA?
Als iemand het weet please stuur me antwoord:(11 juni 2005 18:37 -
djoeyVolgens mij is dit bulsshit,,
want als hij beetje nadenkt zou hij(als het m zou kunen lukken) het niet tegen iedereen vertellen.... maja.. ik zeg.. geloof t niet !11 juni 2005 19:07 -
Ok, hij heeft dus een virus gemaakt.. (want die is niet dl-baar)
En heeft die naar een bedrijf gestuurd.. Waarschijnlijk heeft dat bedrijf heel veel computers dus stuurt hij hem naar de computer die bestellingen bevat. Daar zit een dikke firewall op, dus lijkt me onwaarschijnlijk. Dus waarschijnlijk als hij dat echt had gedaan was hij gepakt. Maar stel dat dat niet zo is... Dan zou hij eerst de IP moeten achterhalen. Daarvoor heeft die pc internet nodig.. of iig een verbinding.. (of hij werkt daar :S)
Mja.. Pc's hacken is ?bereasy... als je de IP weet en een juist programma hebt...
Ik heb het ooit eens gedaan maar dan word je IP opgeslagen en dan ben jij genaaid.... (ik had het bij een vriend gedaan en hem maakte het niet uit... dus niet genaaid xD)
Als je wilt leren hacken...
http://www.hackthissite.org
Hier leer je pc's hacken..., En sites...
Prosperos / Neoguy17 juni 2005 16:50 -
djoeyjah.. maar bij sommige verbindingen heb je elke keer als je pc opstart ofzo.. ee nieuwe ip.. das lastig voor hackersen ik zie ook al het inkomende en uitgaande dus..17 juni 2005 16:52
-
Nja.. der is ook zown browser die je iedere keer een nieuwe IP geeft... best handig als je aan click-based games doet ;)17 juni 2005 16:54