De titel zegt het al, ik wil graag een programme dat in 1 keer alle Windows Updates verwijdert die je ooit op je PC hebt geeinstalleerd!;)
30 mei 2007 16:50
luccey
waarom dat dan? (ik zou niet weten met welk programmatje, alle updates staan bij mij gewoon bij Start-->configuratiescherm-->software
30 mei 2007 16:52
masterwillems
open cmd typ in format C:\
voila je bent er vanaf ;)
je kan ze niet allemaal verweideren als je een windows zonder updates wild moet je formateren.
30 mei 2007 16:58
luccey
30 mei 2007 16:58
gerbenkwakkel
Luccey laten we maar niet over jou beginnen dat je moet googlen,
Ik ben al veel langer lid als jouw en heb de regels als wel vaker gelezen als jouw,
Dus je hoeft mij niet wijs te maken dat ik moet googlen wat dat heb ik allang gedaan!;)
Mod: Jij kraakt niet de andere leden af omdat je langer lid bent. De een kan beter zoeken op google dan de ander. En er zijn zat leden die meer dan een jaar lid zijn en de regels nooit hebben gelezen.
30 mei 2007 17:35
corvandegroppel
Hij weet toch ook niet dat jij al hebt zitten googlen:P Dat is bina vanzelfsprkend maar hij wilt je alleen helpen;)
30 mei 2007 18:08
Account verwijderd
Gerben als je een beetje ervaring hebt met windows kan je ook lezen onder het installeren dat een installatie niet is terug te draaien.. :P
En trouwens over dat langer lid, een lid dat al heel lang hier is hoeft niet beter te zijn als iemand die hier pas is ;) Ik ken er genoeg. En ik heb trouwens ook nog niet de regels gelezen..
30 mei 2007 18:10
corvandegroppel
Moet je eigenlijk wel doen (dat weet je zelf natuurlijk zef wel maarja:P) maar ik denk dat je ongeveer wel begrijpt hoe je je hier moet gedragen. Dat is fijn voor iedereen.;)
30 mei 2007 18:16
Account verwijderd
Om er nog even op terug te komen, ja ik ben toch wel actief op verschillende forums en weet dus wel hoe het een en ander gaat. Sommige speciale regels die verschillen van site tot site heb je zowieso snel door als je een paar topics van andere doorleest.. ;)
30 mei 2007 18:18
leviathan
Mooi dat jullie allemaal zo goed kunnen zoeken, maar het 2e deel ervan (wat bijna net zo belangrijk is) niet vergeten dan.
Quote van Regels:
[quote]Let erop dat je bij het maken van een topic heel duidelijk omschrijft wat je bedoelt. Het is immers niet de bedoeling dat wij moeten raden wat jou vraag is. Toon ook aan dat je zelf al informatie hebt gezocht en eventueel wat of waar je dat gevonden hebt. Je kunt immers beter teveel dan te weinig informatie verschaffen.
Noem bij het probleem ook ter zake doende omstandigheden zoals bijvoorbeeld besturingssyteem of eigenschappen van de gebruikte hardware. [/quote]