Weet iemand een goed programma voor een full security zoals Antirus, Firewall, Anti Spyware in ??n.
Ik wou misschien die van G-Data kopen maar daarvan weet ik aleen dat de antivirus goed is.
Dus weet iemand een goede full security?
Alvast bedankt.
12 juni 2007 20:23
sjz
G-Data is momenteel de beste qua security. Dat zeg niet ik, maar PcMagazine. In hun tests kwam deze scanner als de beste uit de bus.
12 juni 2007 20:46
mattuz
ik raad persoonlijk northon 2007 aan.. hier heb je alles mee en ik heb er zelf hele goeie ervaringen mee..
12 juni 2007 20:49
sjz
Helaas zijn er wel h??l erg veel mensen die Norton er meteen afzwieren. Ik zou toch voor de zekerheid gaan, en bijvoorbeeld McAfee, G-Data, etc nemen.
Norton-gebruikers zijn zowel tevreden als ontevreden... Dat neemt niet weg dat je dit effect niet hebt bij G-Data, maar dat effect is minder groot dan bij Norton.
==> Norton, niet northon (niet kwaad bedoeld h?, ik maak voortdurend typo's :p )
12 juni 2007 20:56
louwrens
McAfee is nog slechter dan Norton dus die zou ik niet aanraden, we hebben m wel op school:P
we proberen die te hacken maar schooljaar is afgelopen dus
12 juni 2007 21:17
masterwillems
1 van de betere is zeker kaspersky although ik mc afee heb omdat k die voor 16 euro kon kopen op me stage XD
12 juni 2007 22:03
sjz
McAfee staat hoog aangeschreven, wat je zegt klopt dus niet. McAfee wordt vaak gebruikt in bedrijven en scholen, KMO's etc... Of de particulier-versie van McAfee goed is, dat weet ik niet.
[EDIT] Waarom alles-in-1? Je kan gratis uitkomen door gewoon:
Nou omdat het vaak zo is als je bijvoorbeeld AVG gebruikt en ZoneAlarm dat ze elkaar blokken.
13 juni 2007 12:46
sjz
Nooit.Zoiets gebeurt nooit. Als AVG een update wilt doen, wat het bijna dagelijks doet, gaat ZoneAlarm wel even een melding geven dat AVG op het internet wilt gaan... Je vinkt dan gewoon aan "remember this choice" en je drukt op "Allow".
13 juni 2007 14:11
keitaro
[quote=69913]
Full security?
Netwerk kabel er uit trekken.
Maar wat je zei over dat Zonealarm AVG ofzo tegenhoud. Nope, niet bij mij hoor. iedere firewall is kwestie van configureren.