sinds gister heb ik een probleem met me pc ik kan mijn windows updates niet meer installeren (windows is 100% legaal). Hij geeft wel aan dat er updates zijn, dan klik ik op installeren en dan geeft hij aan dat alle updates mislukt zijn.
Dus ik ging ze handmatig installeren (wat wel wilde) en toen moest me pc rebooten. eenmaal bezig met rebooten bleef de pc maar rebooten en kon ik helemaal nix meer doen, hij kwam nog niet eens bij de windows xp laadbalk.
Dus ik de xp cd erin en xp herstellen, gelukkig me pc doet het nu weer en is weer snel, maar die updates kan ik nog steeds niet installeren :S geeft dus nog steeds aan "updates mislukt te installeren"
Ik heb hitman pro, ad-aware, spydoctor enz ook al laten scannen maar helaas geen resultaat.
Weten jullie misschien wat ik hieraan moet doen?
Alvast bedankt MVG Richard
28 juni 2007 10:29
jaspervh
probeer eens een schone installatie van windows. als je dat doet moet je wel ff backups make van je bestanden.
28 juni 2007 12:38
richard brons
kan het ook zonder xp opnieuw te installeren want ik heb xp al hersteld met de cd-rom? want ik heb me pc morgen nodig dus en ben vandaag heleavond weg. Bakcups heb ik al gedaan trouwens
normaal gesproken moeten alle updates werken, maar als je een illigale hebt dan kom je niet verder als het vallideren, maar aangezien jij gewoon een originele Windows XP hebt moet alles lukken toch? ffs..
rofl..
28 juni 2007 18:12
pewcybernet
of de hele schijf met Active@ kill disk-hard drive eraser op low level formate formatteren dat program haalt alles eruit zelfs de boot,MBR sector maak hij schoon hij is krijgen op http://www.killdisk.com/
28 juni 2007 18:34
raymus
Ik vind dit wel raar ik heb gisteren dat nieuws bericht gelezen over, Trojaans virus doet zich voor als update. En nu heb je al iemand die update niet kan instaleren.
28 juni 2007 20:09
louwrens
haha mss heeft hij m wel binnen:p
28 juni 2007 20:10
richard brons
ik had inderdaad vamiddag mijn virusscanner laten scannen en die had 3 trojans gevonden :S, dus deze trojans netjes verwijders en xp weer hersteld, maar het wil nog steeds niet lukken.
Dat wat Sj zei over windows update of microsoft update werkte niet :S, dus ik weet het niet meer :S, ik heb dit nog nooit gehad.
28 juni 2007 20:35
bj farmore
In "C:\WINDOWS\system32\SoftwareDistribution" staat als je nog update's hebt mappen met namen die uit hele lange characters bestaan(ik weet niet zeker of het helemaal de goede map is, misschien moet je nog wat subfolders verder).
Maar in igg staat elke map met zo'n lange character code voor een update, in die map staat dan een map met als naam setup en in die map moet je dan zoeken voor een setup.exe(of zoiets). Dat is een update en zo zou je ze als het goed is ook moeten kunnen installeren. Het is misschien niet automatisch maar dan kun je ze misschien kun je zo installeren, mocht het niet helemaal kloppen laat het weten dan probeer ik het op te zoeken.