[offtopic]het kan werken op een intel dual core, zijn wel wat mensen op Tweakers die dat gedaan hebben en sommige merkten wel positief verschil. Kan iig geen kwaad om te proberen lijkt het ;)
Maar de Celeron D is geen dual core, dus de TS heeft er niets aan.[/offtopic]
Staan alle bios settings op de fabrieksstandaard, en is het een geassembleerd systeem of heb je dat zelf in mekaar gezet?
02 juli 2007 20:48
gerbenkwakkel
Alles gecheckt BIOS settings staan op standard alles geupdated en nog het vreselijke probleem:S
Maar zou in mijn processor niet iets zitten van:
Als niks aan hebt staan en je wil iets openen gooit die de standard snelheid erop misschien 2% en als die nog meer snelheid eruit kan halen omdat de anderen programmas enzo uit staan dat die dan nog weer eens bij dat 1 ding wat die wil openen dat die dan die snelheid erbij gooit?
02 juli 2007 22:56
blacksorcerer
AMD heeft Cool 'n Quit, die je cpu terugklokt, daar merk je zelf niets van, maar zoiets zou je eens kunnen uitschakelen om te proberen. Hoe dat heet voor Intel weet ik niet, het is er iig wel (of dat ook voor Celerons geldt weet ik dan weer niet...)
Was dit probleem trouwens ook voordat je overklokte?
03 juli 2007 01:00
gerbenkwakkel
Ja ik had dit probleem ook al voor mijn overclocken,
Wat ik ook raar vind dat iedereen maar in die Show dit en dat topics gaan posten maar in probleem topics ho maar:S
03 juli 2007 18:32
luccey
heb je al een bios-update gedaan? (A)
03 juli 2007 20:28
gerbenkwakkel
Ja;)
03 juli 2007 20:33
caspar
Ik heb er geen idee van, maar heeft het miscchien te maken met een erg kleine L2 cache bij de Celeron chip?
03 juli 2007 20:46
gerbenkwakkel
Nou ik denk het wel zeker van niet, want mijn zolder pc'tje heeft ook een celeron 1.7GHz met 256KB cache en die heeft het namelijk niet!
03 juli 2007 21:08
luccey
ik heb het hier ook niet (kheb een celeron D 2.13 ghz ;))
03 juli 2007 21:09
gerbenkwakkel
Ik vind het echt heel vaag maar niemand weet ook maar een oplossing:S