hoe moet ik een bestandsmap uploaden? ik wil niet alleen de bestanden die er in zitten uploaden, maar ik wil de hele map waar de bestanden inzitten uploaden. hoe moet dit? alvast bedankt!
07 juli 2007 09:07
blacksorcerer
Inpakken in een gecompreseerd bestand (ZIP/RAR) met Winzip of Winrar bijvoorbeeld?
07 juli 2007 09:08
spyboy
dat zal niet gaan. ik zal het hele verhaal maar eens uitleggen. het begon toen ik een psp kocht. ik kocht er een usb trasfer bij. mijn computer herkende het apparaat niet en daarom kocht ik een card reader. maar ook dit apparaat herkende windows niet. mijn psp herkent geen zip of rar bestand want anders had ik dit topic niet hoeven plaatsen. ik wil nu een hele map uploaden bij www.savefile.com zodat ik het weer kan downloaden op mijn psp. dat was mijn verhaal. ik hoop dat iemand het nog een beetje snapt.
07 juli 2007 09:25
louwrens
waarom kopieer je niet de map naar een opslagkaartje?
07 juli 2007 09:26
spyboy
omdat mijn computer mijn cardreader niet ondersteunt! zie: en daarom kocht ik een card reader. maar ook dit apparaat herkende windows niet.
07 juli 2007 09:30
louwrens
dan moet je ook de drivers installeren:P
07 juli 2007 09:30
spyboy
maar die heb ik niet en kan ze ook niet vinden
07 juli 2007 09:31
louwrens
als je een cardreader koopt zit er toch een en cd-rom bij met drivers?
07 juli 2007 09:35
luccey
[quote=73981]
niet altijd, dan staan de drivers bij microsoft, had ik ook met m'n dvd-brander ;)
@spyboy: doe eens een windows-update;) miss komt de driver dan mee
07 juli 2007 09:37
blacksorcerer
Mja misschien iets mis met zijn bios instellingen of de (manier van) aansluiting ervan.
Maar dat terzijde, als je pers? dat wil uploaden, zou je bij een normale FTP server gewoon een nieuwe map moeten kunnen aanmaken.
Maar een site zoals 'savefile.com' is dikwijls alleen voor losse (of ingepakte) bestanden.
Kun je niet een space bij lycos even nemen, of een andere aanbieder die dit wel kan (maar dat is dan wel voor websites bedoelt eiglijk) of de space (met ftp dus) die je krijgt van je ISP (krijg je meestal bij interneta-abbo) ?