hallo ik heb dus een trojan horse op me pc. Norton anti virus heeft hem gevonden en in caranterne gezet. maar de trojan horse heeft wel zijn werk gedaan me internet is zoo sloom.. en ik kan bijvoorbeeld ook niet op hotmail/hyves/msn. dit is zo beetje de eenichtste site die nog werkt.
maar wat ik dus al geprobeert heb:
- hitman pro2
- Hj this
- BOclean
- norton anti virus
- avg
als iemand mij kan helpen erg bedankt anders moet er toch maar een format over heen.
10 juli 2007 07:19
michael_11
Heb je ook al NOD32 geprobeert, ik heb die namelijk zelf ook draaien en bij mij heeft het nog nooit iets achtergelaten.
10 juli 2007 07:47
ali
Misschien is het handig om te vermelden welke trojan het is?
10 juli 2007 08:49
timenting
het is de trojan jkklhj .. k weet het niet precies maar me pc wil norton niet meer draaien vandaar dat ik dat nu zo doe.
wat ik er van heb kunnen vinden is dat het een web hacking trojan is... en
@michael_11 NOD32 zit in hitmanpro
ik zal ff zoeken wat ik meer kan vinden
10 juli 2007 20:07
timenting
ok tof.. hmm zoiets dacht ik al ik denk dat ie via een mail binnen is gekomen. maar ik gebruik nu angitum, even kijken of die iets vind. maar die kan wel het hele netwerk verkeer van me pc stil leggen. inddegeval bedankt voor deze info nu kan ik ook verder. zeg maar als je meer vind.
11 juli 2007 16:29
vosruben
Als dat virus/trojan horse er nog niet zo lang op staat, kan je ff een systeemherstel doen naar de dag voor dat je dat virus/trojan horse had. En dan moet je een dag even niks downloaden enzo, dat doe ik altijd als eerste als ik een virus of trojan horse of worm enz heb.
11 juli 2007 16:33
keitaro
[quote=74703]
Systeem herstel verwijdert geen bestanden ^^
11 juli 2007 16:41
vosruben
[quote=74705] Maar zet hem wel terug naar gisteren of een andere datum, en bij mij is het virus er dan ook af