Het is er niet van af ^^ durf ik heel wat honderjes voor te wedden.
Je AV vind hem mss niet, maar hij is er niet van af. zodra die weer geactiveert wordt......
11 juli 2007 16:45
vosruben
[quote=74707] maakt mij niet uit:p ik krijg er dan toch geen last meer van, en onze computer is al 3 jaar ouod en we hebben er nooit antivirus opgezet, en er zaten meer dan 30000 wormen op h?h
11 juli 2007 16:48
d3nnis89
Ik zou je Quarantaine ook ff leegmaken....
11 juli 2007 16:48
dvf
ik zou 30 dagen kaspersky installeren en scannen (ik had ook een ik heb het el gekocht en het is weg ) maar met de 30 dagen versie lukt da normaal ook
12 juli 2007 23:07
zone
probeer eens een trial versie van bitdefender te downloaden
ik heb zelf zo een gekocht en het is beter dan norton, avg,....enz
hij haalt het kleinste virus van je pc weg ECHT ALLES
AANDACHT:
als je een pc hebt met een slechte processor en/of kleine hard drive kan je systeem vertragen
15 juli 2007 14:12
savenner
Waarom kopen als je het ook kan downloaden:P?
15 juli 2007 14:17
leviathan
[quote=75524]Support, rechten, zeker weten dat het zaakie werkt (exclusief uitzonderingen). Downloaden kan langer duren, en werkt ook niet altijd, lastig aan de praat te krijgen e.d.
15 juli 2007 14:28
timenting
ok ik heb me pc weggebracht nou die kerel heb m eruit gehaalt en ik kom thuis bingo... weer terug ik heb die kerel ook niet betaalt....maar het bestand komt in temp internet fils.. die verwijder ik dan..
norton vind wel vaak een trojan maar die verwijder ik dan.. ik ga nog wat programma's proberen..