Bij een kerel had ik diens pc eens onder handen moeten nemen, hij wilde "fresh" beginnen en ik besloot, met zachte drang, maar te helpen.
Ik kreeg ook telkens errors dat het niet wilde werken, zijn systeem was overigens het volgende:
Pentium III @ 700 Mgz, 512 Mb Ram (DDR), onboard video, onboard sound, mobo mij onbekend, merk: Compaq.
Bleek dat het aan de DVD-speler lag. Deze speler werkte perfect, las alles enzo, maar vreemd genoeg wilde het via de DVD-speler XP niet installeren. Erg raar allemaal. :s Nadat ik er tijdelijk een CD-brander op had aangesloten kon ik zijn XP w?l installeren.
Misschien is dat het proberen wel waard.
22 juli 2007 22:41
jaspervh
nou, ik weet niet hoe ik het heb opgelost maar er zat 265 mb sd ram in en ik heb er nog een x 265 mb bij in gezet. dus ook 512 mb. en toen ging het wel goed.
maar in ieder geval bedankt!
22 juli 2007 23:13
sjz
Oude systemen doen vaak bijzonder vreemd.
22 juli 2007 23:20
jaspervh
heb ik wel vaker meegemaakt :P
maar het probleem is opgelost en daar gaat het om ;)
22 juli 2007 23:23
bj farmore
Klink een beetje als een geheugenfout... door dat je meer geheugen in je pc hebt gestop is het het misschien niet toegekomen aan de badsector van je geheugen?^o)... Ik raad nog aan een memory test te doen;).
Kan iemand even op mijn topic reageren: Mijn voeding? Ik heb echt dringend advies nodig, voordat ik een miskoop bega. :S
[b][color=blue]Admin: zo doen we dat hier dus niet! Als je eigen topic niet actief is ga je niet iemand anders topic vervuilen. Er zijn meerdere manieren om je topic weer actief te maken als je er zelf als laatste hebt gepost, en als je dat niet op jezelf kan uitvinden hoe, kan je nog altijd een admin/mod mailen. Daarnaast zou je eens kunnen beginnen met zelf wat meer uit te zoeken in dat topic, graka's vinden in de pricewatch is niet zo moeilijk.
De leden die je hieronder op gewezen hebben, hebben gelijk, en ook al vindt jij dat ze er geen commentaar op moeten geven, dan scheldt je ze nog steeds niet uit.[/color][/b]
23 juli 2007 11:09
roy92
[quote=76635]
[offtopic]Ik word echt scheit en scheitziek van jou...[/offtopic]
23 juli 2007 12:08
raymus
[quote=76635] Zulke leden zouden toch echt een keer geband worden ofzo :S man doe normaal!