Zie je , NOD32 tegen alles
Wel , ik heb dat ook eens gehad bij vorige pc , das vanzelf weggegaan bij mij , kweet wel dat dat niet echt hulp is maartoch :s
25 juli 2007 12:20
nick
kan je me echt niet helpen voor me bootskin het duurt zeker 3min en oet 36keers dat balkje tonen dat is voor zot te komen:d:p kan je dat niet veranderen in je register of zo iets:p
25 juli 2007 12:22
simon8400
Idd , is voor zot te komen :p Sorry , ik kan je daarbij niet helpenmss iemand anders op het forum .
Succes verder.
25 juli 2007 12:26
nick
toch bedankt voor me te helpen simon 8400:d:d:p
25 juli 2007 12:27
raymus
Zo dat doe je trouwens netjes 25 trojans:P
nick
:p:p dank u
sparky
[quote]
Zie je , NOD32 tegen alles
Wel , ik heb dat ook eens gehad bij vorige pc , das vanzelf weggegaan bij mij , kweet wel dat dat niet echt hulp is maartoch :s
[/quote]
Hier zit je naast.
In een eerder topic van ik had ik ook het gevoel dat dat zo was (klik ).
Dit is dit totaal niet het geval.
Een trojaan gaat nooit vanzelf de deur uit.
Ps: ben je wel ZEKER dat het een virus is?
Wieweet heb je gewoon heel weinig RAM of zit je HDD propvol.
Ps: Als je windows opstart, worden vaak nog andere -geinstalleerde- programma's opgestart
(wlm , virusscanner , printer,.... ) en andere dingen.
Misschien zorg je best ervoor dat sommige programma's NIET mee opstarten.
Dit kan misschien ook helpen.
25 juli 2007 12:31
simon8400
[quote]Een trojaan gaat nooit vanzelf de deur uit.
Ps: ben je wel ZEKER dat het een virus is?
Wieweet heb je gewoon heel weinig RAM of zit je HDD propvol.[/quote]
Hmmm.. dat is juist wat ik bedoel.. mss heeft ie nu de virussen met NOD32 verwijderd , maar omdat hij traag opstart (boot screen ) hoeft het nog niet direct een virus te zijn ;)
[quote]Ps: Als je windows opstart, worden vaak nog andere -geinstalleerde- programma's opgestart
(wlm , virusscanner , printer,.... ) en andere dingen.
Misschien zorg je best ervoor dat sommige programma's NIET mee opstarten.
Dit kan misschien ook helpen.[/quote]
Dit kan je zo doen start uitvoeren msconfig en dan opstart ofzo , 1 van die tabbelletjs.
25 juli 2007 12:38
pim1502
ik zou vanuit de veilige modus nog eens alles na scannen op spyware en virussen.. grote kans dat ie daar ook nog wat vind.. daarnaast zou ik vanuit veilige modus meteen de pc defragmenteren (ik raad aan auslogics disk defrag te gebruiken) ..ik zou met registry mechanic het register op foute late zoeke en reparere.. en met ccleaner de pc helemaal opschonen.. en dan idd wat sparky zegt programma's die nie op hoeve te starte nie late opstarte dus gewoon msconfig opene en zoveel mogelijk utischakele
25 juli 2007 12:39
sparky
Hopelijk heb je hier iets aan gehad.
Maar misschien even een vraagje
Was hij PLOTS zo traag , of is dat beetje bij beetje beginnen vertragen.
heb je voor hij "traag" was iets geinstalleerd?
is je virusscanner up-to-date?