hallo kunnen jullie mij een degelijke graphic kart aanbevelen hoger dan GEFORCE 3 TI 200 en Voor Een Degelijke ?Kwaliteit En Prijs Alvast Bedankt
XPhome
27 juli 2005 12:06
rax
Graphcs kart > Graphics card, je kunt ook gewoon videokaart zeggen...
Wat wil je kunnen, de nieuwste games spelen? Wat is je budget?
27 juli 2005 12:23
xphome
nou ik heb laatst Gta Sa gekocht en hij kan niet runnen op Geforce 3 dus wou ik een nieuwe kopen voor betere kwaliteit en reality . Ik zou gewoon waar voor mijn geld willen kopen .
ow bedankt maar ik heb nog een probleem mijn gta sa draait maar de graphics zijn om te schamen moet je zien
niet nrml maar ik weet de URL niet ervan ? nou ja die graphics weet ik hangen van mijn grafische kaart maar ik heb nog een HEEL groot probleem met GTA SA als ik een half uur aant spelen ben reset mijn pc op eens en komt er ee nfoutmelding te staan : WINDOWS IS ZO JUIST HERSTELD VAN EEN ERNSTIGE FOUT[ Dit Is niet aangenaam om te spelen snap je kan je mij helpen plz ???
alvast bedankt
XPhome
27 juli 2005 12:38
djoey
xphome die fout die jij hebt hebben heel veel mensen last van.. ik HAD het ook heb je toevallig je drivers geupdate ? want.. alleen Geforce kaarten hebben daar last van.. dat komkt door de nieuwe update ik had gelukkig een cd met alle drivers (de oude) dusja.. maar toen had ik dat poppetjes door heen kijk probleem maar.. run m nou op 16 bits wel slechter beeld.. maja.. hij valt niet steeds uit..je moet dus eerst proberen de oude drivers terug zien te krijgen als je geupdate hebt..
27 juli 2005 13:30
xphome
ik snap er niks vanwat moet ik precies doen ? en jij had ook last van uitvallende en resettende pc tijdens GTA SA ?
27 juli 2005 13:44
ali
@xphome;
deze fout komt ook bij mij! zeer irritant.
ik heb een Medion Radeon XXL van ATI een 128 mb
27 juli 2005 13:47
xphome
ik heb een Geforce 3 Ti 200 ?
27 juli 2005 13:48
xphome
en jou pc reset ook tijdens het spelen van gta SA ?