ik heb een vraag ik heb vorige week een software gevonden en nog wat maar ik wil dat steken in een groot pakket + serial de code die op de doos staat in 1 grote paket stekken met daarnaast de code zoals DR3 team zoon menu.
veel succes ermee je zou me er kunnenn mee helpen;
[color=red]Admin: dit is de laatste waarschuwing die je krijgt voor een topic dat vele regels overschrijdt![/color]
14 augustus 2007 12:34
simon8400
Dit mag hier namelijk NIET.
Je hebt deze waarschuwing al meermaals gekregen.
En typ in het vervolg eens wat duidelijker!
EN maak eens een goeie topictitel , want 'hoe maak' is niet echt een goeie titel.
14 augustus 2007 12:36
sjz
Is dit voor illegale doeleinden?
Humpf. Ik ga er maar even vanuit van niet. Maar dan moet je nog steeds zeggen welke software je hebt waarmee je dingen kunt inpakken, bv. WinZip, WinRAR, ...
Meestal moet je gewoon de bestanden die je wilt inpakken selecteren, dan rechtermuis knop en kijken voor iets als "Kopi?ren naar..." "Gecomprimeerde map (zip)"
Dat is dus voor een ZIP'je.
En let aub nu eens op, er is echt al ZO VAAK tegen je gezegt om de regels even te lezen, om DUIDELIJK te typen en om eens inderdaad wat aandacht aan de topictitel te besteden.
Als jij hier POTDOOF voor blijft en dit blijft negeren is het voor mij ook simpel, topics van jouw negeer ik dan gewoon, je zoekt het maar zelf uit dan.
14 augustus 2007 12:37
nick
ja dan mag het slotje aan he voor ik weer eens de regels overtreed srr
14 augustus 2007 12:37
louwrens
Nick: lees de REGELS
14 augustus 2007 12:38
Account verwijderd
En dat niet alleen, ik zou eens een cursus duidelijk uitleggen nemen en kijken waar de punt toets op je toetsenbord zit, want het is erg lastig je te helpen als je zo typt.. :|
14 augustus 2007 12:39
simon8400
En SJ heeft je nu toch geholpen dus, mss ben je daar wat mee.
Denk in het vervolg eerst eens 2x na voor je een topic post .
14 augustus 2007 12:40
raymus
Maar als ik goed lees staat de serial op de doos toch?? Dus is het legaale software?
14 augustus 2007 12:44
simon8400
Maar gaat hij dat in een pakket gaan steken en gaan delen, dan is dat wel illegaal he.
14 augustus 2007 12:45
raymus
Oja ik zie het dan mag hier een slotje op **KLIK**:P