[Lock] Probl./Vragen met/over de sidebar XP?
Topic gesloten
september 2007
-
simon8400[size=11]Algemeen topic over De Vista Sidebar voor XP[/size]
Heb je een probleem of vraag met de tool om de Vista Sidebar in XP te laten draaien? Post het hier!
Heb je een probleem/vraag i.v.m. deze tool? Post ze hier!
Ondercategorie?n
[li]Windows Sidebar Styler[/li]
Vooraleer je een probleem aangeeft, zoek dan a.u.b eerst zelf eens op Google of TweakWindows zelf, hier kom je al heel ver mee.
Zoek dus zelf eerst eens!
Moest je nog niks gevonden hebben, kijk dan eens hier.
Gelieve ook eens je Hardware Profiel in te vullen vooraleer je je probleem post, dit kan ons een stuk verder helpen.
Zeg er ook duidelijk bij hoe je de sidebar hebt ge?nstalleerd, zodat we dit niet eerst hoeven te vragen!
Nog eens voor de duidelijkheid :
[b][li]Eerst eens zelf zoekwerk verrichten.[/li]
[li]Post precies wat je gedaan hebt ![/li]
[li]Vul je Hardware Profiel in.[/li][/b]
14 september 2007 17:19 -
mattnlNiet echt een probleem, eerder een vraag.
Wat is de officiele site van de sidebar?14 september 2007 17:23 -
simon8400De officiele site van Microsoft of die van XP ? :s
Een officiele site van de sidebar voor XP is er niet echt, aangezien er meerdere mensen zijn die eraan gewerkt hebben..14 september 2007 17:24 -
mattnlEr was een officiele site van de makers van de XP sidebar, alleen ben ik die kwijt.15 september 2007 11:26
-
unknownhoe installeeer je die styler voor de sidebar. want die uitleg snap ik niet egt15 september 2007 11:33
-
simon8400Hoe ? :s Gewoon de exe file runnen ! ( Probeer Alky for applications Windows Sidebar Styler )15 september 2007 19:00
-
raymusvolgens mij kan dit topic net zo goed in Algemene Kleine Vragen topic...15 september 2007 23:48
-
spyboyk heb wel een probleem.
elke kaar als ik die sidebar wil opstarten zegt ie:
Er is een fout opgetreden in Windows Sidebar en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
Vertel Microsoft over dit probleem.
wij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunbla bla bla...
wat kan ik doen?16 september 2007 09:18 -
lucceydat heb ik ook :S16 september 2007 09:19
-
spyboykan iemand me dan helpen?16 september 2007 09:43