[Lock] Probl./Vragen met/over de sidebar XP?
Topic gesloten
maart 2008
-
theoneik heb die sidebar ook geinstaleerd,maar het werkt niet,dus heb ik er die troep snel weer afgegooid.
precies gedaan wat op deze site staat om te instaleren,maar het start zelfs niet op.
groeten.......29 maart 2008 13:10 -
simon8400In de OP staat toch duidelijk: vul je HW profiel in.
Even invullen dus aub.29 maart 2008 21:52 -
vistafreak3Op de site van de vista side bar kun je ook een vista theme downloaden ,dat heb ik gedaan die bevalt me goed en ziet er goed uit .Maar er zit een fout in het start menu rechts bij mijn document,mijn afbeeldingen,deze computer configuratiescherm enz zie ik telkens de eerste 2 letters niet, er staat bijv,
jn documunten ijn afbeeldingen ,ze computer en nfiguratie scherm,weet iemand hoe ik dit op kan lossen
31 maart 2008 18:29 -
simon8400'Op de site van de Vista sidebar..'
Sorry, maar verwacht je nu van ons dat wij alle 120 sites over de Vista sidebar gaan afzoeken? Wat meer info graag. Welk 'thema', welke site...31 maart 2008 18:36 -
vistafreak3ik Heb vista CG (http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=tools&id=251) dan bij vista theme, download HIER . Kan ik in berichten ook printsceen zetten om het te laten zien?,Oke ik heb intussen zelf opgelost :P ik had iets fout staan bij configuratiescherm/beeldscherm31 maart 2008 19:05
april 2008
-
mattnlDe meeste Gadgets werken niet goed bij mij, dan krijg ik niet de volledige gadget te zien, maar gewoon een wit vlak, weet iemand wat ik hier aan kan doen?
[img]http://www.imgdumper.com/file/img/2008/apr/05/thumb/po5cbgw85xwygbmw8p0rx281x.jpg[/img]05 april 2008 16:27 -
stevenzHello'w
Mooi programma de sidebar, jammer dat alleen de klok werkt :S
Weer werkt niet ,, Cpu meter werkt niet.. blijft allemaal wit ,, ziet echt kaaf rot uit.
Blijkbaar hebbe meerdere mense dit probleem? en niemand heeft een oplossing?
nja anders verwijder ik de zooi wel weer..
greetz10 april 2008 09:41 -
nickk@Stevenz en Mattnl
Heb jullie wel .NET Framework 2.0 of hoger?!, hieraan kan het bijv. liggen, alle updates geinstallerd?. Zo ja probeer het onderstaande eens.
Verwijder eerst alles en volg deze tutorial10 april 2008 12:22 -
stylocoBij mij werkt ie ook niet... Ik heb precies de stappen gevolgd van deze site (eerst extra.exe en dan de sidebar)
Zodra ik de pc opnieuw opstartte zag ik em niet, klikte ik op sidebar.exe zag ik em nog steeds niet. Klikte ik op taakbeheer zag ik 2 processen van sidebar. Beiden gesloten en opnieuw opgestart, toen werkte ie wel
Maar toen zag ik allemaal foutmeldingen, line object enzo en kon het ook allemaal debuggen, maar geen zin in...
Ik zie b.v. als ik op cpu meter klik niet de afbeelding van de meter.. het is gewoon wit...
Ik heb nu SP3 geinstalleerd (werkt wel relaxt, ik had me SP2 last van sommige errors en traagheid) hij is nu iets sneller met opstarten en zeker 2 a 3 keer zo snel met afsluiten. Die errors krijg ik niet meer tijdens het opstarten (handmatig, want automatisch doet ie nog steeds niet) van sidebar
printscreen:
[img]http://img371.imageshack.us/img371/5857/84630503rt7.jpg[/img]
als ik gadgets wil toevoegen krijg ik een error dat specified module niet gevonden kon worden. ik heb ze dan ook allemaal handmatig gedownload, maar weet nog steeds niet hoe ik ze moet invoegen in sidebar (ik kan ze ook niet uitpakken ofzo)
win xp pro sp3
vele applicaties die volgens mij niet de sidebar kunnen beinvloeden
sommige services op "manual" gezet, moet ook geen probleem zijn
avg antivirus, windows firewall en hitman pro 2 (spyware doctor op de achtergrond met licence)
data execution prevention staat alleen op windows services / processen
netframework: 1.1, 2.0, 3.0, 3.5
10 april 2008 12:40 -
nickkStyloco
Hmm, laat eens die foutmelding zien, of zoek hem alvast op bij Google. Mischien worden we daar wijzer uit.10 april 2008 14:56