Oke bedankt.
Maar kunje daarna word gewoon weer verwijderen??
Ik gebruik word namelijk niet.
22 september 2007 18:59
blacksorcerer
Je kan ook proberen dit bij Start > Alle P. > Bureau-a. > Systeemwerks. > Speciale tekens
Alleen heb je bij word een algemeen 'Normale Tekst' en moet je bij speciale tekens echt een font kiezen... dus daar moet je zelf even wat mee 'vogelen' wat wel en wat niet werkt.
Anders zoek je ff een alternatief om sneltoetsen te maken, of een bepaalde toets na te bootsen, op Google. Er zit vast wel een eenvoudig progje bij wat kan wat jij wil.
22 september 2007 19:08
mlnl13
Wat moet ik intypen bij google??
En die 2 sugesties werken niet
22 september 2007 19:13
blacksorcerer
Heb je nou eerst dat andere geprobeerd?
En wat je bij google moet typen kun je toch zelf wel ff bedenken, als iemand een paar minuten na mijn post al daarnaar vraagt dan betekent dat voor mij dat hij dus niet eerst zelf fatsoenlijk gezocht heeft op Google.
We kunnen je niet alles gaan voorkauwen, we willen (en verwachten) dat jullie zelf ook genoeg inzet tonen ;)
22 september 2007 19:17
mlnl13
Maar heeft iemand nog een idee??
22 september 2007 19:23
simon8400
Goh, ik denk dat je als je de bovenstaande oplossingen nieet wilt toepassen.. Dat ik je kan zeggn dat je toetsenbord katshee is..
22 september 2007 19:53
mlnl13
Ik wil ze wel toepassen maar ze lukken niet.
Maar wat moet ik dan intypen bij google???
22 september 2007 19:56
sam
klop eens op het toetsenbordmss werkt het danhehe , nee maar indien je google gebruikt moet je gewoon een zin kopieren en dan de letters wissen en de spaties laten staan;) zo heb je spaties :p anders weet ik geen raad
22 september 2007 20:25
erik94
hoe kun je eigelijk typen zoals je nu doet zonder spaties te gebruiken,
zelfs nu je die tip had gehad....
(je typte daarvoor ook al met spaties):P
22 september 2007 20:45
mlnl13
Ik heb ff een ander toetsenbord gepakt maar ik wil die andere weer gebruiken!