Sorry hoor maar dan heb je gewoon pech??^o)
Het is maar een toetsenbord, en als 't zo'n slegte is als dat ik heb kan je er 1tje halen voor een tientje of 2....
Om hier nou een heel goedoe over te beginnen...
Wat je zou kunnen doen is antwoord geven op de vraag die al eerder gesteld is:P
Namenlijk:
Als je de spatie toets eraf haalt en je drukt 'm goed in met een pen ofzo, werkt'ie dan nog steeds niet??
Zo nee, koop een nieuwe
Zo ja, dan werkt'ie gewoon mrr is er iets kapot aan de toets..
Zo nee en je wilt geen nieuwe kopen, gebruik CTRL+V
Typ ergens in, ALT+ (nog iets) om spatie te maken, daarna selecteer je dat, kopieer en Plakken doe je met CTRL+V
22 september 2007 20:58
mlnl13
En welk toetsenbord heb jij dan??
22 september 2007 21:00
bj farmore
Wees een beetje creatief met google en bedenk eens wat je zou invullen.
Misschien iets als: sneltoets maken... toets herbenoemen.. weet ik veel.. ik pruts ook altijd maar wat aan en ik zie wel wat er uit komt.
En verder zijn logitech naar mijn idee toch wel de betere toetsenborden, maar er zijn nog wel meer goede merken.
22 september 2007 21:38
mlnl13
Oke bedankt dit is ook een logitech toetsenbord.
23 september 2007 10:06
marijn100
Wat dacht je van terug naar de winkel of bellen naar Logitech??? :p
23 september 2007 10:45
mlnl13
Ja oke maar ik gaa niet helemaal terug naar Rijsen waar ik computer en alle dingen heb gekocht. Dus ook toetsenbord!
23 september 2007 10:50
andredrummer
[quote=86651]
Je zou toch allicht kunnen bellen? of stuur het op, je hebt toch wel een reserve tobo.of gwn naar logitech sturen.
23 september 2007 10:52
bj farmore
Sorry, maar ik heb niet het idee dat jij veel moeite doet, je zeurt na mijn idee alleen maar dat je dat niet wil doen en dat ook niet wil doen. Je kunt gewoon veel beter een nieuw/ander tobo kopen/gebruiken. Aangezien dit niks opschiet en er niet veel meer voor te doen is, maar als je nog garantie op je tobo hebt dan is het echt wel het overwegen waard om even naar de winkel te bellen.
23 september 2007 10:53
mlnl13
Ja dat kan alleen is het misschien al weer 5 jaar oud!
23 september 2007 10:54
bj farmore
Dan koop je maar een nieuwe, het is vast geen collecters item die je perse moet houden. Er zijn op het moment genoeg tobo's te koop, ook vast wel ??n die aan jou eisen voldoet. Een tobo heb je al van een tientje dus erg duur zijn ze ook niet.