whaha! idd, als hij al 5 jaar oud is, is het vast geen geweldig duur ding.
23 september 2007 10:58
mlnl13
Nee ik wil deze houden!!
Dus is er geen programmatje ofzow heb me al rot gegoogled vanmorgen!
23 september 2007 10:59
bj farmore
Dan is er denk ik geen oplossing meer, dan zul je onder ogen moeten zien dat het niet meer wil. \
Wat is er dan zo speciaal aan dit tobo? want misschien kunnen ??n vinden die in buurt komt van deze.
23 september 2007 11:03
mlnl13
Het is een Logitech Internet Navigator Keyboard en ik vind die toetsen gwn fijn ben er aan gewend waar ik nu mee typ vind ik niks dus is er geen andere oplossing i.p.v een nieuwe te kopen?
23 september 2007 11:06
bj farmore
Die is niet meer te koop... heb even gezocht. Maar er is volgens mij genoeg van dat soort toetsenborden die wel in buurt komt. En ik weet geen andere oplossing meer, als jij je vanmorge rot gegoogled hebt dan is er geen nut voor ons om dat als nog te doen. En als de andere oplossingen ook niet werken dan zul je het gewoon onder ogen moeten zien dat er geen andere oplossing is.
23 september 2007 11:14
mlnl13
Ja maar zijn er geen programatje waarmee je toetsen kan veranderen.
23 september 2007 11:20
keitaro
[quote=86662]
Wel na 3 pagina's vol ge post te hebben, ik zelf ook ff gezocht te hebben. Schijnbaar niet nee.
Koop gewoon nieuw toetsenbordje. 20 euro heb je al mooi dingetje. probleem opgelost.
23 september 2007 11:27
mlnl13
Maar ik wil geen nieuw toestenbord!
23 september 2007 11:39
keitaro
[quote=86669]
Dan moet je typen zonder spatie denk ik zo. Er is geen software om een andere knop om te toveren tot spatie. Daarvoor zou je je eigen Windows Driver moeten ontwikkelen voor jouw type toetsenbord. Dat is dus bijna onmogelijk. Als je geen zin heb in ALT +0160 combo of continu CTRL + V dan houd het snel op denk ik zo... Of typ zonder spaties... Of koop nieuw toetsenbord... Of probeer de spatie knop te maken...
23 september 2007 11:44
mlnl13
Ik heb al geprobeerd te maken kan niet want het is gwn een platic plaatje.